Kynnere/Rier

Doso75

Flørter med forumet
Augustlykke 2015
I natt fikk jeg noen skikkelig tak nederst i magen og mensmurringer i ryggen. Det holdt på i ca 4 timer med ca 9/10 min mellom hvert tak. Har jo hørt at kynnere ikke er vonde, men dette var vondt. Noen som har opplevd noe lignende? Hadde det vært rier så ville det vel ikke plutselig gitt seg etter 4 timer. Eller?

Ville ringt føden for en sjekk.

Samme skjedde meg for halvannen uke siden, kom hver 10min. Fikk beskjed om å komme for undersøkelse.

Med meg var det greit for livmorhalsen var 4cm lang. Har fremdeles kynnere døgnet rundt og de forsvinner ikke om jeg endrer stilling. Kommer like ofte om jeg bare ligger på sofaen.

Har lurt på å ringe føden igjen for å høre om je bør komme på ny sjekk, men fikk bare info om å komme hvis det blir vondere. 34+3 i dag

Klarer dere å beskrive riene? Kan det minne om mageknip/som når du blir dårlig i magen? Eller kjenner du tydelig forskjellen?

Den tydeligste forskjellen for meg var at de kjentes i ryggen. Og at de var sterkere/vondere. Mine kynnere var aldri vonde.

Jeg kjente det egentlig lite i ryggen... For meg var det mer en krampelignende følelse i hele mageområdet! På en måte samme type smerte som en intens krampe i leggen, men i livmoren:P beste måte jeg tror jeg klarer å beskrive min følelse av rier!

Klarer dere å beskrive riene? Kan det minne om mageknip/som når du blir dårlig i magen? Eller kjenner du tydelig forskjellen?
Hos meg kjentes rier faktisk ut akkurat som mageknip. Trodde ganske lenge at jeg var dårlig i magen fra middagen dagen før, og løp fram og tilbake fra do (uten at det kom noen ting). Inntil jeg kom på at vondtene faktisk var ganske regelmessige. Det var rier..

Back
Topp