Kviser

HM89

Glad i forumet
Januarlykke 2020
Sånn helt seriøst . Jeg har aldri sliti med kviser noengang. Begynte å få litt når jeg sluttet på p-piller rett føre mensen. Men nå... Småkviser i hele panna , noen i ansiktet som popper opp av og til. Bak øret , hodebunn, mellom puppa... altså :hilarious: jeg håper virkelig dette roer seg. Hørt at hvis man sliter med kviser i første trimester så bærer man på en jente , men det er jo ikke sikkert da :joyful:

Noen av dere som har fått kviser ? I tillegg til alle andre symptomene ?
 
Her også:banghead::hilarious: Jeg husker jeg hadde det når jeg gikk med gutten, men ikke med jenta, så tror det er litt tilfeldig det der:)
 
Jeg har det nå, og jeg hadde det i forrige svangerskap med jenta. Det suger skikkelig.

Men denne gangen er det heldigvis ikke like ille som sist svangerskap :p
 
Jeg har fått litt. Aldri hatt noe problem med kviser tidligere. Har fått et par svære, som egentlig gjør at jeg ikke vil gå ut døra :wtf: Håper også det roer seg når hormonene stabiliserer seg litt :)
 
Jepp. En stor på haka og mellom puppene i nakken og rundt ørene. Håper de forsvinner snart.
 
Jeg har så langt fått én, og den sitter midt mellom øya. :meh:
 
Ja jeg har fått noen kviser, pleier aldri å ha det!
Har fått de typiske hormonkvisene, langs hårfestet og under kjevebeinet liksom..
Og så er håret mitt helt forferdelig !!!!
Blir fett med en gang jo!
Æh, for noen deilige bivirkninger!
(Men klager ikke, det tyder jo på at kroppen er i rute) :p
 
Jepp, over alt å får kommentarer på hva jeg har spist.... :happy7
 
Gladnyhet. Mine har begynt å forsvinne. Jei. Håper det gjør at jeg klarer å holde på hemmeligheten litt til på jobb. Vil si det til sjefen min før jeg sier det til noen andre.
 
Ja jeg har fått noen kviser, pleier aldri å ha det!
Har fått de typiske hormonkvisene, langs hårfestet og under kjevebeinet liksom..
Og så er håret mitt helt forferdelig !!!!
Blir fett med en gang jo!
Æh, for noen deilige bivirkninger!
(Men klager ikke, det tyder jo på at kroppen er i rute) :p
Har det heeelt likt som deg. Håret er kjempe fett, kviser der du sier og føler meg ordentlig ufresh. Føler jeg i tillegg småsvetter hele tiden .. haha
 
Har det heeelt likt som deg. Håret er kjempe fett, kviser der du sier og føler meg ordentlig ufresh. Føler jeg i tillegg småsvetter hele tiden .. haha
Jeg tok en dusj i dag og hev på morgenkåpen for å gå ned å gi ungene en beskjed. Kom opp igjen og hele kroppen var dekket i svette. Så det var den dusjen.
 
Full i småkviser. Var det hele 1.trimester med jenta mi også, men huden ble mye bedre i 2. og 3.
 
Back
Topp