Kviser.......

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Agh. Slår aldri feil. Hver gang jeg får positiv test så får jeg superoljete hud og masse kviser. Samme har pleid å skje rett etter fødsel.
Noen andre som er plaget med dette? Noen tips til hva man kan bruke som gravid? Noen av dem gjør jo litt vondt..
Renser huden morgen og kveld med rens fra apoteket. Har brukt litt kremer i perioder før, men vet ikke om det går som gravid?

Hvis det er kremer som basiron og epiduo ville jeg sjekket de nøye opp først, de er jo ganske sterke.

Har merket litt ekstra kviser selv ja, har ikke gjort noe annet enn å prøve å følge de vanlige renserutinene.

Jeg er motsatt denne gangen, hadde mer kviser for to uker siden enn jeg har nå.. kviser er ikke gøy:/ og vondt.

Hvis det er kremer som basiron og epiduo ville jeg sjekket de nøye opp først, de er jo ganske sterke.

Har merket litt ekstra kviser selv ja, har ikke gjort noe annet enn å prøve å følge de vanlige renserutinene.
Ja, epiduo er jo på resept også så får ikke tak i. Har en basiron liggende men tørr ikke bruke den. Hadde det ikke vært for at det gjør vondt med disse kvisene hadde jeg ikke orket å bry meg tror jeg :p satser på det går over når hormonene stabiliserer seg litt

Jeg er motsatt denne gangen, hadde mer kviser for to uker siden enn jeg har nå.. kviser er ikke gøy:/ og vondt.
Heldig da! :p ja, de svir :( Men slik er det å være gravid! Må lide litt for belønningen :hilarious:

Hehe sånn jeg merka eg var gravid forrige gang, fikk kviser nede bak øra.. merkelig. De er borte nå. Tror det er fint lite man kan gjøre utenom normal stell/vask. En del av hormonbonanzaen desverre..

Hehe sånn jeg merka eg var gravid forrige gang, fikk kviser nede bak øra.. merkelig. De er borte nå. Tror det er fint lite man kan gjøre utenom normal stell/vask. En del av hormonbonanzaen desverre..
True! Håper det går over fort! Nede bak øra faktisk! :p

Fått veldig uren hud på brystet, rett ovenfor puppene. Masse små kviser...

Jeg også har fått masse kviser! Ett av de første tegnene for min del, kom rundt positiv test. I hodebunnen og i ansiktet .

Jeg også har fått masse kviser! Ett av de første tegnene for min del, kom rundt positiv test. I hodebunnen og i ansiktet .
Tror jeg har hatt det de andre gangene også :p Men glemmer så fort!

Jeg pleier ALLTID å få de typiske mensenkvisene, nå har jeg ikke fått noen. Sleit helle aldri med uren hud forrige gang, heller motsatt! Mistet heller ikke noe særlig hår under graviditeten, ble heller skalla etterpå. Først nå ett år etter er håret tilbake til normalen. Så mao, jeg blir stygg etter endt graviditet og fødsel:hilarious:

Jeg pleier ALLTID å få de typiske mensenkvisene, nå har jeg ikke fått noen. Sleit helle aldri med uren hud forrige gang, heller motsatt! Mistet heller ikke noe særlig hår under graviditeten, ble heller skalla etterpå. Først nå ett år etter er håret tilbake til normalen. Så mao, jeg blir stygg etter endt graviditet og fødsel:hilarious:
Haha huff da! :hilarious: Jeg føler jeg blir ekstra flott i barsel jeg. Men litt hvalross gravid

Haha huff da! :hilarious: Jeg føler jeg blir ekstra flott i barsel jeg. Men litt hvalross gravid

Jeg følte meg ikke særlig stor på slutten, men så sendte søstera mi meg en filmsnutt fra dagen før fødsel, jeg fikk SJOKK!!:laughing021 Følte meg fin i barseltia da, for magen gikk fort tilbake, på tross av overvekten jeg hadde fra før:p

Jeg følte meg ikke særlig stor på slutten, men så sendte søstera mi meg en filmsnutt fra dagen før fødsel, jeg fikk SJOKK!!:laughing021 Følte meg fin i barseltia da, for magen gikk fort tilbake, på tross av overvekten jeg hadde fra før:p

Jeg er ganske slank fra før og det er helt sykt hvor synlig det er at jeg har vært gravid :P Og jeg har vært en av dem som har gått opp på magen. Det har faktisk sett heilt sjukt ut på slutten:laughing021

Jeg er ganske slank fra før og det er helt sykt hvor synlig det er at jeg har vært gravid :p Og jeg har vært en av dem som har gått opp på magen. Det har faktisk sett heilt sjukt ut på slutten:laughing021

Jeg gikk «bare» opp 14kg, men veide jo 90 fra før så.. hadde planer om å gå ned en del til neste graviditet, det rakk jeg ikke:dance011 men jeg gikk ned en del etter fødsel i det minste, så veier noe mindre enn før jeg ble gravid første gang. Ryggen min tar allerede knekken på meg, så blir spennende å se om jeg klarer å opprettholde treninga like lenge som sist. Da hadde jeg siste spinningtime når jeg var 7 og 1/2 mnd på vei. Var ganske stikk over meg selv da å lukket øynene for alle på sosiale medier som holdt ut til fødsel omtrent:p

Back
Topp