Agh. Slår aldri feil. Hver gang jeg får positiv test så får jeg superoljete hud og masse kviser. Samme har pleid å skje rett etter fødsel.
Noen andre som er plaget med dette? Noen tips til hva man kan bruke som gravid? Noen av dem gjør jo litt vondt..
Renser huden morgen og kveld med rens fra apoteket. Har brukt litt kremer i perioder før, men vet ikke om det går som gravid?
Noen andre som er plaget med dette? Noen tips til hva man kan bruke som gravid? Noen av dem gjør jo litt vondt..
Renser huden morgen og kveld med rens fra apoteket. Har brukt litt kremer i perioder før, men vet ikke om det går som gravid?

Følte meg fin i barseltia da, for magen gikk fort tilbake, på tross av overvekten jeg hadde fra før
men jeg gikk ned en del etter fødsel i det minste, så veier noe mindre enn før jeg ble gravid første gang. Ryggen min tar allerede knekken på meg, så blir spennende å se om jeg klarer å opprettholde treninga like lenge som sist. Da hadde jeg siste spinningtime når jeg var 7 og 1/2 mnd på vei. Var ganske stikk over meg selv da å lukket øynene for alle på sosiale medier som holdt ut til fødsel omtrent