Prinsemamma23
Betatt av forumet
Har klart å styrt unna kviser hele svangerskapet, men nå har jeg fått mye..!! Dette er så kjedlig siden jeg har vært plaget med det før svangerskapet..!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har absolutt med hormoner å gjøre - men kan også komme av stress/typen hud fikk jeg høre ^-^Får vi som ikke har hatt så mye kviser før i svangerskapet det for at det nærmer seg fødsel og hormonene i kroppen begynner å endre seg? Kanskje dumt spørsmål, men jeg vet ikke..
Ja, vet det kan komme av stress.Det har absolutt med hormoner å gjøre - men kan også komme av stress/typen hud fikk jeg høre ^-^
Er kanskje kombien stress+ overskudd av hormoner av viss type som har utslag nåJa, vet det kan komme av stress.men da burde jeg fått det for lengst.
![]()
Ja, kan hende..Er kanskje kombien stress+ overskudd av hormoner av viss type som har utslag nå![]()
Synes det er så typisk at det må komme nå, når resten av tiden har vært uten :/
Vi får satse på at det bare er passerende og at de forsvinner like fort som de kom - bort bort!Ja, kan hende..![]()
Nei, er enig der. Vært veldig glad jeg har sluppet kviser så når jeg nå fikk det ble det ikke noe kjekt.!![]()
Ja.Vi får satse på at det bare er passerende og at de forsvinner like fort som de kom - bort bort!
Heldige..Hadde ryggen full av kviser tidligere, også litt ekstra i ansiktet, men nå har jeg omtrent ingen *bank-i-bordet"..![]()