Kviser

Prinsemamma23

Betatt av forumet
Har klart å styrt unna kviser hele svangerskapet, men nå har jeg fått mye..!! Dette er så kjedlig siden jeg har vært plaget med det før svangerskapet..! :( :(

Jeg var plaga rundt eggløsning før jeg ble gravid igjen... Vært fin så langt, men i går dukke det opp 2 stk store invebygde ;( dritt!!!

Har hatt utrolig mye kviser siden jeg ble gravid, men de siste ukene ser det ut til å ha begynt å roe seg.:) var ekstremt ei stund.:eek:

Har stort sett ikke hatt kviser igjennom svangerskapet - nå i der siste dukker det noen opp

Jeg har vært plaget med kviser på ansiktet i mange år, men ansiktet er helt kvisefri nå! Ikke en eneste kvise siden mars! Men ryggen derimot :/

Får vi som ikke har hatt så mye kviser før i svangerskapet det for at det nærmer seg fødsel og hormonene i kroppen begynner å endre seg? Kanskje dumt spørsmål, men jeg vet ikke..

Får vi som ikke har hatt så mye kviser før i svangerskapet det for at det nærmer seg fødsel og hormonene i kroppen begynner å endre seg? Kanskje dumt spørsmål, men jeg vet ikke..
Det har absolutt med hormoner å gjøre - men kan også komme av stress/typen hud fikk jeg høre ^-^

Ja, vet det kan komme av stress.:) men da burde jeg fått det for lengst.:p
Er kanskje kombien stress+ overskudd av hormoner av viss type som har utslag nå :P

Synes det er så typisk at det må komme nå, når resten av tiden har vært uten :/

Er kanskje kombien stress+ overskudd av hormoner av viss type som har utslag nå :P

Synes det er så typisk at det må komme nå, når resten av tiden har vært uten :/
Ja, kan hende..:)

Nei, er enig der. Vært veldig glad jeg har sluppet kviser så når jeg nå fikk det ble det ikke noe kjekt.! :(

Ja, kan hende..:)

Nei, er enig der. Vært veldig glad jeg har sluppet kviser så når jeg nå fikk det ble det ikke noe kjekt.! :(
Vi får satse på at det bare er passerende og at de forsvinner like fort som de kom - bort bort!

Hadde ryggen full av kviser tidligere, også litt ekstra i ansiktet, men nå har jeg omtrent ingen *bank-i-bordet".. ;)

Jeg sliter også med kviser til vanlig, og det var ganske mye i begynnelsen av svangerskapet ettersom kroppen ble vandt til hormonene da, men nå ser det ganske bra ut. Jeg slipper å bruke sminke for å dekke de til lenger :)
Håper det roer seg for deg også!

Back
Topp