Kviser...:(

klatremusa

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Junibarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
Har aldri vært plaget med kviser eller uren hud, men Etter jeg ble gravid har jeg fått masse kviser på ryggen. Føler meg så usexy og skitten pga dem. :( Er det noe som kan gjøres for å bli kvitt dem eller er det bare hormonene som løper løpsk?

Det er hormoner som gjør at du får dem, men kan anbefale så kjøpe en sånn dusjbørste med langt skaft og skribbe godt når du dusjer så sjampo og andre såperester blir ordentlig borte :) dette kan i hvert fall hjelpe, og gjør at det ikke blir verre!

Skal IKKE skrubbe på kviser! Og ihvertfall ikke med såpe.
Vask deg med intimsåpe. La ryggen få puste og mye sol så de kan tørke ut av seg selv :)

Sniker fra oktober* HVis du har langt hår så hjelper det å sørge for at du ikke får balsam på ryggen. Jeg brukte en plasklype i håret mens balsamen virket og skyllte håret stående framoverbøyd.

samme her, og utbrudd noen steder i ansiktet og kjeven som jeg aldri har hatt før :/ Ryggen ser ikke ut :S Men det må jo bare være hormoner, så det går nok over etter graviditeten (håper jeg) :p

Skal IKKE skrubbe på kviser! Og ihvertfall ikke med såpe.
Vask deg med intimsåpe. La ryggen få puste og mye sol så de kan tørke ut av seg selv :)
Mener ikke å skrubbe, men vaske bort såperester osv da dette gjør utbruddene verre :) fester seg ofte sjamporester osv på ryggen!

Gå med veldig lette klær, det får huden til å "puste"! :-)
Og slik som dem andre sier, å spyle vekk muligens såperester på ryggen! :-)

Back
Topp