Kviser

Ossto8388

Glad i forumet
Er så plaget med sånne små kviser.. De syns liksom ikke så godt! Med huden ser nesten ruglete ut.. Er det noen andre som sliter med det? Og tips til å få det bedre?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jepp.. jeg har kommet tilbake til tenåra. Utrolig irriterende med alle disse kvisene :(

Jepp.. jeg har kommet tilbake til tenåra. Utrolig irriterende med alle disse kvisene :(

Ekstremt irriterende! Jeg var veldig plaget i tenårene! Men har jo gått på p piller for å være mindre plaget! Det andre som er irriterende er jo at de fleste kvisemidlene skal en ikke bruke som gravid

Jepp.. ikke så mye som hjelper. Kan være bedre en dag og dobbelt så ille dagen etter...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

masse kviser.. til å med på puppene!!! jeeez........

Hadde slike på ryggen sist. Håper jeg slipper unna denne gangen!

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Aldri hatt problemer med uren hud, men nå ser jeg ikke ut. Store kviser som er skikkelig vonde.. Kjenner at dette sliter en del på det av selvtillit som jeg har..:-/ ville faktisk heller ha spydd litt om morgenen enn å ha det sånn :-((

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Nå må dere ikke tro jeg er en sminkebabe med blondt hår som MÅ se perfekt ut, for det er jeg ikke. Er liksom huden som er det eneste jeg har vert fornøyd med.. Så suger at den ryker nå..:-/

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Aldri hatt problemer med uren hud, men nå ser jeg ikke ut. Store kviser som er skikkelig vonde.. Kjenner at dette sliter en del på det av selvtillit som jeg har..:-/ ville faktisk heller ha spydd litt om morgenen enn å ha det sånn :-((

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️[/
quote]

Jeg er sååå enig! Jeg har også skikkelig dårlig selvtilit på grunn av det! Og forrige gang jeg var hos legen, pga a forkjølelsen så glemte jeg å spørre om det var noe jeg kunne bruke for det! Og nå skal jeg ikke dit før 3.sep! Syns det er forferdelig lenge til!

Samme her.....de første ukene var huden så vannvittig fin, men nå er det store og små kviser rundt om. Får de svæææære i hårfestet og småe på kinn og panna. Svært lite fornøyd med det.

Veldig plaget med det jeg også. Spesielt på brystet og i panna :-( Ser virkelig ikke lekkert ut :-/

Back
Topp