Kviser!!

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Æsj, har alltid vært heldig med å få en bitteliten kvise en skjelden gang. Nå dukker de opp som perler på snor, svære som fjell og vonde som fy! Ser jo ikke ut i fjeset :(

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Jeppjepp!!! Kjenner meg igjen..

<3 venter en vinterbebi <3

Jeg er full av dem! Er ikke så værst i ansiktet, men overarmene, nakken og ryggen får virkelig gjennomgå. Føler meg så fæl:(

Jente født 02.06.10
App taster :)

Siste to dagene har de poppet ut de små jævlene.... Aaaaarg!

Mye kviser her også. Spesiel i nakken og hårfestet

05.01.2015 <3

Har flere på haka.. Sist graviditet fikk jeg bare på ryggen på slutten, men det var svære byller...

Termin: 14.januar 2015?❤️

Samme her :( Utslettet jeg har er verre enn noen gang :P Får jenter vi da :P Det sies jo at jenter stjeler mors skjønnhet ;) :P

Jeg har fått kløende utslett som ligger elveblest! Uff.

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Rett før jeg ble gravid brukte jeg masse penger på hudpleie produkter, og fikk kjempe fin hud. Det varte i en måned, nå ser jeg værre ut enn noen gang :-P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Masse kviser og drift her også. Føler meg som en fjortis igjen...
Jaja, det går jo over.. om sånn ca 7 mnd.. -,-

Jeg har vært plaget med kviser helt siden jeg sluttet på p-piller (et drøyt år siden) og det har ikke akkurat blitt bedre nå.. :( Sammen med humørsvingningene er det akkurat som å være i puberteten igjen, jippi! :p

Samme her :( Utslettet jeg har er verre enn noen gang :p Får jenter vi da :p Det sies jo at jenter stjeler mors skjønnhet ;) :p
Hvilket utslett? Jeg har perioral dermatitt. Legen sa det skulle hjelpe med sol.. Nå ble det SÅ mye verre.. rødere og hissigere.

Hvilket utslett? Jeg har perioral dermatitt. Legen sa det skulle hjelpe med sol.. Nå ble det SÅ mye verre.. rødere og hissigere.

Har Rosacea. Ligner i alle fall og har fått salve/krem for det av fastlegen, men har ikke vært hos hudlege enda. Tenkte kanskje en tur løpet av høsten.

Uff... Ikke bra :( Tror disse to er ganske like i utslettet. Her gjør sola det verre. Har lest at for mye solbrent på kinn kan ha ført til denne sykdommen/utslettet. Er livet ut :( Etter hva jeg har skjønt :confused:

Back
Topp