Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaa blir liksom aldri stopp. Hofffffff...Da er vi to!! Blir galnår noen forsvinner slår det aldri feil at det popper frem et par nye.. Grøss
![]()

Ja jeg begynner å lure på om det er nettopp det som skjer her, at det er ei jente i magen. Kan ikke huske at det var så ille da jeg gikk gravid med gutten min. Har alltid hatt uren og vanskelig hud, men nå er det så ille som jeg aldri har opplevd.Oh yes. Masse mer kviser. Pleier normalsett ikke ha noen, og kommer det så er det typ en liksom.
Hadde helt fint hud med guttungen.
Sies jo at en jente stjeler mors skjønnhethmm

En Av disse moderne "forfengelige" guttene hos deg kanskje da? HeheJeg var ille forje svangerskap, men her var det en liten gutt som stjal skjønnheten minhehe

Hehe, ikke enda iallfallEn Av disse moderne "forfengelige" guttene hos deg kanskje da? Hehe
Nei det er vel ingen fasit på symptomer og kjønn.
Men kviser er pyton, det er brennsikkert!![]()
Er nok hormonene som gjør det. Så det eneste du kan hjelpe på med er å være flink til å rense og bruke god krem/gel for kvisete hud.Kviser over alt. Hele ansiktet fylt med innebygde kviser og ekle klumper.. Og så klarer jeg ikke la være å plukke så de blir ekstra galeog ekstra vonde! Trodde det ville gå over for jeg spiser sunt, men tydeligvis ikke. Æsj.