Kviser :s

Barius

November 2015
Novemberlykke 2015
❤ Juliskattene 2018 ❤
jeg blir tullete snart!!!:confused::mad::yuck::wtf::eek:
Kvisene tar bare over hele ansiktet! Aaarrrgghhhh.....

Flere som sliter med mye kviser nå?

Jeg hadde jo håpet at det skulle roe seg etterhvert, men ser ikke sånn ut.:(

Da er vi to!! Blir gal :( når noen forsvinner slår det aldri feil at det popper frem et par nye.. Grøss :wtf:

Har ei jævla kvise på haka som aldri forsvinner !!!! Arg

Vi er flere om det ja! :( Husker det var slik sist gang også, og det forsvant iallefall på et eller annet tidspunkt. Når jeg ser bilder av megselv som høygravid har jeg så fin hud som jeg aldri før (eller siden) har hatt :p

Uff ja. Har fått masse små kviser/nupper på brystet :( Skikkelig lekkert!!

Jeg også er helt rødprikkete på hele brystet og skuldrene mine. Ser ut som en fjortiss... men prøver bare å være flink å rense huden og bruke en lett fuktighetskrem, så går det vel over om en stund..

Har også fått noe kviser men ikke halvparten så ille som forje svangetskap, da var det mange store midt i fjeset:o nå er det mer små nupper som ikke er såå synlig. Men kjennes ut som sandpapir noen steder:p

Jeg har litt motsatt jeg.. Har fått en mye bedre hud nå enn før graviditet. Men det kan nok være på grunn av veldig stor psykisk påkjenning og stress før graviditet. i tillegg har jeg fått tilbake fregnefjeset mitt som har vært borte de siste 10 årene:p

Oh yes. Masse mer kviser. Pleier normalsett ikke ha noen, og kommer det så er det typ en liksom.
Hadde helt fint hud med guttungen.
Sies jo at en jente stjeler mors skjønnhet:Phmm

Tar helt av her å.. Store innebygde på haka og små røde overalt :(

Har panna full av kviser, store og små.. Aldri hatt så dårlig hud som nå.. Så får man tro at det stemmer at jentene stjeler mors skjønnhet.. Da er det i det minste godt for noe :-P hehe

Oh yes. Masse mer kviser. Pleier normalsett ikke ha noen, og kommer det så er det typ en liksom.
Hadde helt fint hud med guttungen.
Sies jo at en jente stjeler mors skjønnhet:phmm
Ja jeg begynner å lure på om det er nettopp det som skjer her, at det er ei jente i magen. Kan ikke huske at det var så ille da jeg gikk gravid med gutten min. Har alltid hatt uren og vanskelig hud, men nå er det så ille som jeg aldri har opplevd.:wacky:

Kvisete her også. Er generelt plaget med uren hud, men nå er det menskviser konstant. Spesiellt på bryst og overarmene.... :/ lei... har også fått skikkelig tørr hud. Huden i fjeset flaker av på div plasser støtt som det er. Sexy! :(

Eg er og full av kviser. På ryggen har eg store, sånne som ikkje går å knipe...

Jeg var ille forje svangerskap, men her var det en liten gutt som stjal skjønnheten min:D hehe
En Av disse moderne "forfengelige" guttene hos deg kanskje da? Hehe:)
Nei det er vel ingen fasit på symptomer og kjønn.:)
Men kviser er pyton, det er brennsikkert!:hungover:

En Av disse moderne "forfengelige" guttene hos deg kanskje da? Hehe:)
Nei det er vel ingen fasit på symptomer og kjønn.:)
Men kviser er pyton, det er brennsikkert!:hungover:
Hehe, ikke enda iallfall:D nei, jeg hadde alle tegn på jente sist, men fikk gutt:)
Kviser er forferdelig! Ikke bare plagsomt men vondt og:p hehe

Kviser over alt. Hele ansiktet fylt med innebygde kviser og ekle klumper.. Og så klarer jeg ikke la være å plukke så de blir ekstra gale :( og ekstra vonde! Trodde det ville gå over for jeg spiser sunt, men tydeligvis ikke. Æsj.

Kviser over alt. Hele ansiktet fylt med innebygde kviser og ekle klumper.. Og så klarer jeg ikke la være å plukke så de blir ekstra gale :( og ekstra vonde! Trodde det ville gå over for jeg spiser sunt, men tydeligvis ikke. Æsj.
Er nok hormonene som gjør det. Så det eneste du kan hjelpe på med er å være flink til å rense og bruke god krem/gel for kvisete hud.
Har fått masse jeg også... går heldigvis opp og ned, men merker at stress gjør det værre! Fint i eksamenstiden! ;)

Back
Topp