Kviser... KVISER!

Ny_spire

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Ligger i senga.. Og teller over nye kviser som har kommet bare idag - 4 stk! Panna og haken er dekket med kviser.. Skjønner det er hormoner, men noen som har erfaringer med hvor lenge dette varer? Ut 1 trimester? Hele graviditeten? Jeg ser ikke ut... I tillegg er det mye raping og annet luft som kommer ut. Sexy much?

Haha, må le litt. For her ligger dette kvisetryne i senga og googler hudpleie og så tikker innlegget ditt inn :D Sliter med huden til vanlig også, men under graviditet er det ille... Noen som har noen gode tips til hudpleieprodukter som er trygge for gravide?

Haha, må le litt. For her ligger dette kvisetryne i senga og googler hudpleie og så tikker innlegget ditt inn :D Sliter med huden til vanlig også, men under graviditet er det ille... Noen som har noen gode tips til hudpleieprodukter som er trygge for gravide?

Haha.. Jeg gjør akkurat det samme, og skrev innlegget av frustrasjon :P men ja, godt spørsmål. Tips til hudpleieprodukter, anyone?

Jupp, her og.. Ingen tips... Og hos meg startet det i første graviditet og egentlig aldri gitt seg ordentlig :(

Har fått tidenes byll på kinnbeinet. Ble jo enda verre da jeg prøvde å skjule den med sminke... :rolleyes: Har dessverre ingen tips, får vel bare ta tida til hjelp.

Hadde masse i starten av forje graviditet, var virkelig plagsomt! Men det gav seg etterhvert, husker ikke når men gikk ikke sånn hele svangerskapet:) nå er det ikke så ille egentlig:)

Jeg hadde masse i starten av graviditeten denne gangen og, nå har det roet seg litt! Så håper det gir seg snart, desverre ingen tips! :)

Jeg hadde masse i starten av graviditeten denne gangen og, nå har det roet seg litt! Så håper det gir seg snart, desverre ingen tips! :)

Samme her. Fikk masse kviser rundt munnen og på kinnene i begynnelsen, men det gikk over. Nå får jeg bare noen få.

Har fått en del kviser på brystet, skikkelig sexy :p
Håper de forsvinner snart og aldri kommer igjen, hehe :)

Har fått en del kviser på brystet, skikkelig sexy :p
Håper de forsvinner snart og aldri kommer igjen, hehe :)

Her er det ryggen som har fått det verst! :P aldri vært plaget før -.-'

Nå begynner se å komme her å. Hadde ikke kor i første men i andre svangerskap så så jeg ikke ut :p men det var bare i starten :)
Det blir bedre :D

Jeg har slitt litt med uren hud til daglig, men nå er huden min ren som aldri før. Ser ut som graviditeten har hjulpet meg :shy:

Jeg har slitt litt med uren hud til daglig, men nå er huden min ren som aldri før. Ser ut som graviditeten har hjulpet meg :shy:

Så bra! :) så det kan gå den andre veien og... Her kan jeg telle 3 nye over natta. Telte 11 nye kviser på to-tre dager.... Teller ikke med dem som allerede var der. Helgen er ikke lang nok for å bli kvitt dem. Oppblåsthet, raping og kviser - det er mine gravidsymptomer hehehehe

De 2 første hadde jeg ikke en kvise i gjennom hele svangerskapet, No ser jeg ut som den fjortisser.. Har kviser i ansiktet, ryggen og halsen... Grusomt irriterende

Har alltid hatt vanskelig hud i ansiktet, og er ikke blitt bedre nå.:p
Mitt beste råd er peeling og fukt. Altså hjelpe huden å fjerne topplag og fornye seg. Jeg liker å bruke en litt grov ansiktsvamp som peeling, og fruktsyrerens som får virke noen minutter. Og en god fuktighetskrem til slutt. Holder ting litt i sjakk.:)

ja masse kviser her og:sorry: husker ikke helt når det gav seg sist, eller om det gjorde det i det hele tatt:wideyed:

Jeg har problemhud fra før
... blæh. Men nå har jeg vonde røde langs med kjevebeinet. .irriterende. tar også imot tips :p

HAHAhahaa jeg våknet opp med den største, røde, vonde kvisen rett under nesen :P Jeg også går å raper hele tiden for å holde kvalmen i kjakk, så jeg er sikker på at kjæresten syntes jeg er spesielt deilig om dagen

Jeg har fått mye på brystet og skuldre + noen i panna (ikke hatt på år og dag), men overlever, går vel over :)

Back
Topp