Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hold ut! Det går seg til rundt 3-4 måneder.9 uker i dag. Skifter til pysj rundt kl 20. Ingen faste rutiner enda da han ikke sovner av seg selv. Så han legger seg når vi legger oss foreløpig. Håper det snart blir noe rutiner men ikke lett med et kolikkbarn.
Vi bruker også Bepanthen om han er litt rød, tror det forebygger at det utvikler seg til utslett.Ingen rutiner, men prøver å få på pysjamasen i 21-22 tiden engang. Somoftest tar hun ikke natta før 24 tiden. 7 uker så stresser ikke med det enda, selv om jeg kunne tenkt meg å begynt natta før.
Vi bruker kun dr. Greve olje i vannet. Smurt litt med bephanten om hun har virket rød. Føler ikke vi trenger vente til det blir ille
Gleder megHold ut! Det går seg til rundt 3-4 måneder.
Det skjønner jeg! Gleden med spedbarnstiden forsvinner liksom litt, og tiden går så innmari sakte når man har kolikkbarn. Denne gangen har vi fått en rolig kar uten mageproblemer og tiden flyr altfor fort!Gleder meg
Så deilig da ja her tiden gått litt sent men hver dag ser ut til å bli litt bedre nå.Det skjønner jeg! Gleden med spedbarnstiden forsvinner liksom litt, og tiden går så innmari sakte når man har kolikkbarn. Denne gangen har vi fått en rolig kar uten mageproblemer og tiden flyr altfor fort!
Her steller/bader vi henne rundt kl.19.30. Tar henne med inn i vår seng og ammer henne i søvn rundt kl.20, hun sovner i løpet av en halvtime/time. Fungerer fint nå, bortsett fra at vi ønsker at hun skal bli flinkere til å sovne av seg selv. Nå er hun veldig avhengig av puppen for å sovne.
Alt mellom kl.1 og 3 er vanligHvor lenge sover hun da?