Hvordan og når klargjør du babyen for natten? Jeg sliter med å finne en rytme før natten og tar i mot alle tips og erfaringer med takk! Fortell om deres kveldsrutine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker olje i badevannet og av og til olje ved daglig stell. Bruker sjampoo når vi bader henne (ca 1 gang i uken). Når begynner man med såpe ved bading?Hvilke stelleprodukter bruker dere? Her bruker vi kun natusan (elsk)
Hvilke stelleprodukter bruker dere? Her bruker vi kun natusan (elsk)
Jeg har hatt oppi natusan bath bed ? såpa i badetvannet å det har vi gjort siden dag 1. Men han ble så tørr så nå har vi kun olje å begynt med litt såpe igjen Vi bader ca 2 ganger i ukaBruker olje i badevannet og av og til olje ved daglig stell. Bruker sjampoo når vi bader henne (ca 1 gang i uken). Når begynner man med såpe ved bading?
Samme som her det. Men jeg ammer på begge brystene liggende på samme side. Vrir meg bare over på mage nesten når han ligger på min høyre side og vi skal amme fra venstre brystVi skifter bleie og har på pysj 21:45 å er somregel i seng 22:00. Ammer liggende i senga å han sovner før 23:00. Amminga på natta styrer han selv, så lenge jeg flytter meg over på andre siden av han i løpet av natta for å ikke få kraftig spreng på den ene siden. Så står vi opp mellom 09 og 11
Den rutinen har han styrt selv å hatt de 4 siste ukene han er 9 uker i dag