Kveldskvalme?

Høne_mor84

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
:anyone Noen som opplever det? Det begynte i grunnen i går kveld og fortsatte langt ut på natt, så var det fint igjen på morgenkvisten. Nå kjenner jeg det bygge seg opp på ny. Begynner å lure på om det er noe jeg har spist i løpet av dagen som gjør det, eller om det er knyttet til sv.skapet? :anyone

Jeg hadde også det i går.. pleier å være morgen og kveld for min del

De gangene jeg kastet opp sist jeg var gravid skjedde det alltid på kvelden. Morgenkvalme er mer som "hele dagen" - kvalme. :rolleyes:

Har også begynt med kvelds kvalme nå idag :dead:

Jeg hadde det 3 kvelder på rad forrige uke, det var sånn jeg mistenkte at jeg var gravid. Hatt det litt i kveld også. Men ikke kastet opp noen av kveldene, heldigvis :cat:

Tror det er helt vanlig. Forrige svangerskap begynte med kveldskvalme før det fortsatte med morgenkvalme også

I mange tilfeller er det nok litt misvisende at det kalles morgenkvalme, for jeg tror det er like vanlig å være kvalm på andre tidspunkt av dagen. I forrige svangerskap var jeg kun kvalm på kveldene. Denne gangen har jeg ikke rukket å bli dårlig enda, så spent på hvordan det utarter seg :happy:

Har begynt med *døgnet rundt-kvalme* på toppen av å være syk :banghead: Fant heldigvis noe kvalmestillende i skapet, så nå skal det spises før effekten går ut:hilarious: Har også fått skikkelig halsvondt, så ikke enkelt å spise :facepalm:

Morgenkvalme er så utrolig misvisende! Man kan være kvalm når som helst, eller hele døgnet som noen av oss :puke_r:laughing002

I mange tilfeller er det nok litt misvisende at det kalles morgenkvalme, for jeg tror det er like vanlig å være kvalm på andre tidspunkt av dagen. I forrige svangerskap var jeg kun kvalm på kveldene. Denne gangen har jeg ikke rukket å bli dårlig enda, så spent på hvordan det utarter seg :happy:
Hvor langt på vei er du? :)

Æ har nesten værre kveldskvalme enn morgenkvalme :meh: er 9+0 i morgen og har vært sånn i 3 uker nå

Er kvalm døgnet rundt, men de siste dagene har det gitt seg litt når jeg har spist meg god og mett når jeg klarer det.. kveldskvalme har jeg også slitt med og får ofte ikke sove før langt på natt, og nå sliter jeg veldig med halsbrann - spesielt på natta!! :wtf: Jeg er 8+3 idag

Back
Topp