Kveldskvalme?

Kommenterte tidligere i dag at jeg ikke har vært kvalm enda. Skulle banket i bordet, for nå er jeg kvalm gitt :p Litt deilig å kjenne symptom, men håper det ikke blir verre :p
 
Jupp:stop:
Hadde det kun på kvelden og natta når jeg var gravid med eldstegutten.

Med jenta var det på morgenen.

Og nå har kveldskvalmen meldt seg igjen :yuck:
 
Jeg har til og med våknet noen netter av kvalme. :hungover:
 
Jeg har også mest kvalme om kvelden, med jentene har jeg vært kvalm døgnet rundt med oppkast.
 
Jeg blir ofte kvalm på ettermiddag/kvelden fordi jeg er sliten.
 
Merker jeg helst blir kvalm når jeg er sliten og kanskje ikke har sotte meg ned på en stund, så må gjør en endring i hva jeg prioriterer en stund framover i form av husarbeid:)
 
Har heldigvis ikke blitt noe særlig kvalm ennå, men husker fra sist at kveldene var verst. Mener jeg har hørt at begrepet morgenkvalme hos gravide er litt misvisende fordi mange er mer kvalme på kvelden enn morgenen.
 
Kjenner også mest symptomer om kvelden! For meg tror jeg det henger sammen med hvor sliten jeg er eller hvor mye jeg gjør av forskjellige ting på dagen. Er mer uggen enn kvalm, og sluppet unna den verste kvalmen med oppkast sålangt, noe jeg er veldig glad for (er 9+1). Verre er det med energinivået, luktesans, fordøyelse og brystene. Når det er sagt er jeg glad jeg kjenner jeg er gravid. En slags forsikring på at den lille er der
 
Med sønnen min så var jeg primært dårlig på kvelden og fra ca uke 8 kastet jeg opp omtrent hver kveld. Morgenen var deg sjeldnere og mest mot slutten. Nå er jeg uvel nesten hele tiden men kaster ikke opp så ofte og håper at det ikke blir som sist:hungover:
 
Back
Topp