Kveldens X-Factor tråd

ORIGINAL: Heijdii

ORIGINAL: lykkeligemeg

synes shackles er ganske ok, men synes hun mørke ødelegger veldig veldig for de andre. synger bestandig falskt som bare fy og eier ikke rytme. triiist...!

TULLER DU?! hun er jo en av de som synger best.....![:-][:D]
synes hun helt blonde er den som synger værst i den gruppen..[:)]

nei, jeg tuller absolutt ikke![:)] men er enig i at hun du nevner ikke akkurat er flinkis heller...

er enig med deg altså, måtte bare lage en lite fleip bak det![:D]
hadde vært best å bare hatt de to andre faktisk.. de kan virkelig synge![:)]

hohoho, er tydeligvis for engasjert til å ta ironi idag[:D][:D] sitter her helt stiiiiv i øya! hehe. ja takk til duett med de to andre!:D

synes shackles er ganske ok, men synes hun mørke ødelegger veldig veldig for de andre. synger bestandig falskt som bare fy og eier ikke rytme. triiist...!

TULLER DU?! hun er jo en av de som synger best.....![:-][:D]
synes hun helt blonde er den som synger værst i den gruppen..[:)]

nei, jeg tuller absolutt ikke![:)] men er enig i at hun du nevner ikke akkurat er flinkis heller...

er enig med deg altså, måtte bare lage en lite fleip bak det![:D]
hadde vært best å bare hatt de to andre faktisk.. de kan virkelig synge![:)]

hohoho, er tydeligvis for engasjert til å ta ironi idag[:D][:D] sitter her helt stiiiiv i øya! hehe. ja takk til duett med de to andre!:D

Hehehe, det er godt noen er engasjert![:D] jeg er den som bare ser og venter på hvem som vinner![8D]

og dette er litt utenom,- men hun der i shackles med kattekvinneøynene er såååå søt! :) 

Hun som er litt rund i ansiktet?[:)]
Hu syns jeg er kjempesøt hvertfall[:)]

ORIGINAL: Ju9ta

og dette er litt utenom,- men hun der i shackles med kattekvinneøynene er såååå søt! :) 

Hun som er litt rund i ansiktet?[:)]
Hu syns jeg er kjempesøt hvertfall[:)]

ja, hun er kanskje litt rundere enn de andre sånn generelt...:)

Litt morsomt at ingen kan navnene til de i shackles!![:D]

ORIGINAL: smash

ORIGINAL: Juliette

ORIGINAL: thejohan

Bare det inntrykket jeg har fått av ho.. Står der å vrikker og viser seg maks! Klære ho går med +++
"Jeg er like deilig som Beyonce" .... Spy...

Er det også galt nå?

Heia Norge og du skal ikke tro du er noe mentaliteten....

Edit:
Hadde jeg hatt sånn kropp, og kunnet synge i tillegg, så hadde faenmeg jeg også vrikka på ræva og brukt sånne klær!

Har ikke sagt det er noe galt med det, meg JEG liker ikke sånne mennesker... Derfor liker jeg ikke ho heller... Alle har forskjellige smak..
Bedre å bli likt for stemmen, enn at man spiller på sex.. (nei, jeg sier ikke at Lise spiller på sex, men for meg virker det sånn... Og om ho vinner og blir mer kjent, kommer ho til å dra det enda lenger...)

Å hva faen veit du om det???[:@]Nå er det nok, hold kjeft om mennesker du ikke kjenner[:'(]

Kjenner du ho eller, siden du hisser deg så sinnsykt opp?

Ja, det er kusina mi

ORIGINAL: thejohan

ORIGINAL: Juliette

Å hva faen veit du om det???[:@]Nå er det nok, hold kjeft om mennesker du ikke kjenner[:'(]

[:-]

Se hva hun har svart lenger opp da..

[:-]
[:D]

ORIGINAL: Ju9ta

Å jeg håper at Chand ryker på hodet og ræwa rett ut ikveld[:D]

håper jeg og!

vi her hjemme mener virkelig lise burde ryke..
er ikke noe spennende å høre på henne.. greit hun synger rent, men veldig dø.. kunne ha sovnet uansett hvem sang hun synger...

men ingen har samme mening og fint er det[;)]

ha en fin kveld videre!!

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: Sicily

Lise er den beste i X-Factor uten tvil.. Hun er jo den eneste gjenærende som har personlighet og som overhodet kan synge og har musikalitet. 

sååå enig!

Kunne ikke skrevet det bedre, HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIA LISE!![:D]

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: Sicily

Lise er den beste i X-Factor uten tvil.. Hun er jo den eneste gjenærende som har personlighet og som overhodet kan synge og har musikalitet. 

sååå enig!

Kunne ikke skrevet det bedre, HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIA LISE!![:D]

hhoohoo, litt engasjert ble du nå[:D][:D]tjihi

Er det mulig... Chand?!???!!!

Hvem i H***** er det som sitter å stemmer Chand og Mari videre??[8|][8|][8|][:@][:@][:@]

ORIGINAL: Refleksheks

ORIGINAL: nissemor87

vi her hjemme mener virkelig lise burde ryke..
er ikke noe spennende å høre på henne.. greit hun synger rent, men veldig dø.. kunne ha sovnet uansett hvem sang hun synger...

men ingen har samme mening og fint er det[;)]

ha en fin kveld videre!!

Jeg synes Chand er en eneste lang sang. Eller, skal man si; Et eneste langt vibrerende BÆÆæææææ. "Duliatten, bææææææ, æææææ,sjø`!"
Han er pokkern meg kjedelig. Ja, han er original i et slikt konsept, men han er jo en kloning av Åge og DDE. Eneste forskjellen er at han er slank og mørk.

og indisk

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Hvem i H***** er det som sitter å stemmer Chand og Mari videre??[8|][8|][8|][:@][:@][:@]

de fleste tydelig vis

Back
Topp