Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: StinkiStini[:D][:D]
Idag likte jeg Mari.
Faktisk første gangen.
ORIGINAL: Solvit
Fikk gåsehud av Shackles i dag
ORIGINAL: JuleCandy
det dumme med x factor er jo dommerene skryter jo sine deltakere opp i skyene uansett hvordan de synger
ORIGINAL: Ju9ta
Å jeg håper at Chand ryker på hodet og ræwa rett ut ikveld[:D]
ORIGINAL: thejohan
ORIGINAL: 1storog1imagen
Enig! Er så drita lei av at det er kun han som for "lov" å synge på norsk, de andre for pes hvis de er for tamme...
Men det er jo for at han "kler" å synge norske sanger.
De andre kler de sangene de synger..
Men skal være enig i at Chand har hatt sine 15 minutes of fame, og kan godt ryke i kveld.
Nå er det bare kjedelig å høre på han. Han var favoritten min før, men ikke nå lenger.
Enig! Er så drita lei av at det er kun han som for "lov" å synge på norsk, de andre for pes hvis de er for tamme...
Men det er jo for at han "kler" å synge norske sanger.
De andre kler de sangene de synger..
Men skal være enig i at Chand har hatt sine 15 minutes of fame, og kan godt ryke i kveld.
Nå er det bare kjedelig å høre på han. Han var favoritten min før, men ikke nå lenger.
I mine øyner for han særbehandling hos Jan F. Alle de andre har måtte synget sanger på div tempo og engelsk og norke, men Chad har nestn kun synget norske sanger, og suger i engelsk! Han kommer nokk til å gi ut en vanlig trønderplate med kjedelige sanger!
Men hvorfor skal han synge på engelsk når han behersker språket så dårlig?
MÅ de kunne synge engelsk for å være med?
Ja, når alle andre MÅ, så hvorfor skal han slippe unna? Mange ande andre har også bommet på mange sanger/tekster.
Hvem har sagt at de MÅ?