Kveldens cravings..

Jeg skal ikke skryte på meg grønnsaker til dippen så ofte altså ;) Men jeg liker heldigvis best superchips og bruker ekstra lett rømme. Så da kan jeg spise det med bittelitt bedre samvittighet :)
Gå inn på TV2 Hjelper Deg sine sider og finn den artikkelen om Superchips. Det har seg nemlig slik at den ikke er noe særlig bedre enn vanlig salt Maarud potetgull. ;-)

Gå inn på TV2 Hjelper Deg sine sider og finn den artikkelen om Superchips. Det har seg nemlig slik at den ikke er noe særlig bedre enn vanlig salt Maarud potetgull. ;-)
Ahh fudge! Takk for tips!

Jeg velger egentlig sjelden lettprodukter pga sukkerinnholdet er mye høyere. Sånn egentlig synes jeg ikke denne var så ille. 2,2g mer sukker per 100g. Verre med eksempelvis lettere brunost. Men ja.. man sparer jo strengt tatt bare 65 kalorier per 100g og får i seg mer salt.

Mulig jeg fortsetter å velge den fremfor de andre variantene, men ikke noe vits å tro man er sunnere hvertfall ;)

Ååå jeg er så sjalu på dere som craver mat! Er så kvalm.. Noen som vil bytte? :-P

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke spist holidaydip på maange år, men forrige helg så endte jeg opp i dipperøra, hehe.. Ellers har jeg fullstendig dilla på ost i alle varianter.. og yoghurt.. får vann i munnen bare av tanken på knekkebrød med brunost og hvitost.. *syk i hodet* ;)
druejuicen til Synnøve Finden (eller hvem pokkern det nå er som lager den der med sort kork) går også ned på høykant.. og akurk.. og druer... og epler... hehe..
innser med ett at jeg er konstant sulten, og stapper innpå stort sett det meste :P

Sliter mest med at jeg ikke har lyst på noen verdens ting. Får angst av mat-lukt og klarer bare å få ned tørre knekkebrød :(

Klementiner! Øyner et håp om at alle usunne cravingsene er vekke nå. Har hatt lyst på frukt og grønnsaker i noen dager. Generelt sett mindre sulten har jeg også vært. Var bekymret for at dette skulle vare i 9 måneder :p

Grønnsaksuppe!

Back
Topp