Kveldens cravings..

Nathalie_91

Glad i forumet
Hva craver dere på i kveld? Jeg har lyst på noe, men vet ikke hva enda.. Gjerne hjelp meg å finne ut! XD

Gelé og vaniljesaus

Jeg fikk dagens cravings tili idag.. Subway sandwich til lunsj, etterfulgt av mac donaldS cheesburger og sjokolademilkshake!!
Avslutter dermed kvelden mett og med påbegynnende halsbrann!
Godt det ikke er den cravingsen så ofte!

Jeg sitter og venter på kebab også har jeg kjøpt inn kindersjokolade. Gjett om jeg skal dytte innpå ikveld etter ei uke med nazi sunn mat... Gjør det mest på pur F... Så barnslig er jeg idag :P

Jeg digger fullkornsknekkebrød med kaviar, majones, kokt egg og grønne spirer på. Og salt! Nam!! Morgen middag kveld!! (Prøver å begrense meg til to egg om dagen.... :p)

Ba samboern kjøpe bamsemums, har hatt lyst på det i hele dag og evigheter siden sist jeg spiste det! Var faktisk litt usikker på om det fortsatt fantes :)
Så posen, kjente det vrengte seg i magen, tok en bare for å vise hvor takknemlig jeg var, kjempet mot kvalmen og svelga unna og la posen i skapet.. Var visst ikke det jeg hadde lyst på likevel :(
Så rart at vi blir litt sånn smårare! :p
Endte med iskaldt vann med isbiter i, det var godt det! Gleder meg til jeg slipper å være kvalm 24/7 :D

Ååååååå..... her er det nesten alt av salt lakris, men pulverpadder. DET ER GODT DET :hello2 Bare så synd jeg er uten bil fram til onsdag eller torsdag :oops:

Ja her også, men er verst med de pulver paddene :p Åh, det er kjipt. Men ingen som eventuelt kan handle det for deg da? Om du får besøk for eksempel? :) Hehe :p

Ja her også, men er verst med de pulver paddene :p Åh, det er kjipt. Men ingen som eventuelt kan handle det for deg da? Om du får besøk for eksempel? :) Hehe :p
Verdens snilleste samboer og sønn har vært ute å handla i dag :D

Hehe hadde jeg nå bare vært fornuftig å tatt grønnsaker til dippen, så hadde det vært fint ;) potetgull derimot!

Hehe hadde jeg nå bare vært fornuftig å tatt grønnsaker til dippen, så hadde det vært fint ;) potetgull derimot!
Jeg skal ikke skryte på meg grønnsaker til dippen så ofte altså ;) Men jeg liker heldigvis best superchips og bruker ekstra lett rømme. Så da kan jeg spise det med bittelitt bedre samvittighet :)

Back
Topp