Kvalmetips

_Ella

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Eg har hatt ekstremkvalme i begge dei andre svangerskapa. Begynte med voldsom kvalme i dette svangerskapet og. Men denne gangen tenkte eg at eg skulle teste sea band. Eg har hatt veldig lite tru på sånt. Men for all del, når en er så kvalm prøver en alt ;-) Overraskelsen var stor da eg merka bedring kort tid etter eg tok på banda :-) men er viktig at eg leser bruksanvisning slik at en får banda på riktig punkt.

Så bra det funker på deg:) dessverre funka det ikke på meg da jeg prøvde det sist svangerskap:( man gjør jo alt for å finne noe, så sånne "lettvinne" løsninger er virkelig gull når det funker:D

Ja det er supert:-) Men det tar den ikkje vekk, den berre demper.

Hvor får man kjøpt seaband? Og hvordan blir matlysten når du bruker det?

Her blir d å prøve afipran. Håper så inderligt noe hjelper. Kan ikke spise hva jeg vil, brus er jaffal ikke bra får mye luftsmerter av det. Kan ikke sitte elle sove hvordan jeg vil pga kvalmen øker. Nermer seg veldigt 10 uker så er ikke så mye igjen til uke 12/14

Jeg fikk for første gang på lenge i meg mat i dag, så mye at jeg ble mett :D Ett og et halvt rundstykke med nutella på!! Eller nutella med rundstykke, ift mengde :P Veldig fornøyd og plutselig veldig trett nå.. Deilig

Back
Topp