Jeg tror problemet mitt er at jeg har cøliaki, magekatarr og irritabel tarm, så jeg tåler veldig dårlig å kaste opp, og det er så mye som spiller inn på kvalmen min og smerter i magen, så det er ikke lett alltid å vite hva som er hva, og Kvalmen blir verre når jeg f.eks får i meg spor av gluten, krydder etc. Nå er jeg heldigvis ikke kvalm 24/7. Postafen hjalp litt i starten, men så følte jeg virkningen gikk ut før de 12 timene hadde gått, og ikke alltid i det hele tatt.
Jeg fikk beskjed av gynekologene at flere av medisinene fungerer best sammen; altså at de kan forsterke hverandre. Så når du har hatt effekt av Postafen så ville jeg forsøkt å få prøve en av de andre sammen med den. Skjønner at det er vanskelig med tilleggsutfordingene dine, men forhåpentligvis kan du få dempet en del oppkast ved hjelp av kvalmestillende siden du har merket effekt av en av dem - så slipper du å få ytterligere utfordringer knyttet til mye oppkast. Jeg har fått prøve inntil fire forskjellige samtidig for å se om det kunne hjelpe meg. Det høres ut som en i din situasjon absolutt burde få prøve flere løsninger! Håper du får hjelp som faktisk hjelper.