Kvalmere etter uke 9

SandraSH

Flørter med forumet
Er det flere som brått ble kvalmere etter å ha passert uke 9?

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Ja :( Veldig brått kvalm 9+2. Varte noen dager, men fin igjen nå. Selv om jeg fortsatt er uggen og småkvalm til tider :confused: men glad for å unngå det verste (for en periode?) Med nok hvile og riktig/lett mat, går det fint :)

Er visst veldig vanlig å bli mer kvalm og trøtt rundt uke 9, for da er svangerskapshomonene på en peek, før det roer seg ned igjen. Så er bare for en kort periode (heldigvis) :)

Ja, men jeg ble brått bedre nå ut i uke 10 ;) jeg var kjempe dårlig fra uke 7 var værst i uke 9 og nå er jeg blitt mye bedre. Nå blir jeg bare kvalm i perioder på dagen og har mye mer energi :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja.. Er så utrolig kvalm for tiden og det blir bare verre og verre :( 9+2 i dag, så håper på bedre tider snart :)

9+5, har nesten sluttet å være kvalm. Sluttet med seaband (som hjalp). Var kvalm fra uke 5/6 og til fullgåtte 9 uker.

Er i uke 9+1 nå, kvalmen hos meg begynte i uke 8. Litt i uke seks som gav seg fort.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er ikke kvalm på dagen lengere (kun svimmel) , men blir kvalm på kvelden. Da er det bare lurt å legge seg.

Her ble det brått verre i uke 10! Sliter denne uka altså :( mye kvalm og svimmel!

Ei nydelig jente - juli 2011
Gleder oss til 1. mars 2015

Jepp! Ble ille i slutten av uke 8, begynner smått å roe seg litt nå i slutten av uke 9. Håper det er borte om litt!!

❤️ Mars 2015 ❤️

Ja, samme her.

Uke 10 idag. Kvalmen, trøttheten og svimmelheten har kommet dem siste uken. I veldig varierende grad heldigvis. Håper det går fort over. Begynner å jobbe om to uker (har ikke jobbet etter forrige sv.skap ennå) og er veldig motivert for jobbing de neste månedene før ny permisjon.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

9 +0 i dag. Har en del smerter der nede: / ikke noe særli kvalm men trang i magen på en måte å mage knip!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Føler meg heldig som nesten ikke kjenner symptomer i det hele tatt lenger. :) Er i uke 9+6 og kjenner ikke annet enn hormon/humørsvingninger og tretthet! Var dårlig i uke 6/7 men jeg tror det var mye pga. stress i jobbstart :P

Sent from my iPad using BV Forum

Æ blei no brått kvalm på onsdag, å da va æ visst bare 6+1 på vei:( Blir bare værre og værre. Å e ikke 7.uke enda engang:(

Ja her og ble det bare værre,har vært uggen hele veien,men har toppet seg de to siste vekene..alt jeg spiser kommer i retur,er vel 9+2 nå,håper det gir seg snart..

Har vært piiiittelitt kvalm hele tiden, men ble plutselig veldig morgenkvalm i begynnelsen av forrige uke...I tillegg til at absolutt all energi forsvant. Er 11+2 nå. I går var vi på multetur og da bare satt jeg meg ned i lyngen å stortutet for jeg var så sliten Skal til lege nå kl ett for en evt sykemelding.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Har vært piiiittelitt kvalm hele tiden, men ble plutselig veldig morgenkvalm i begynnelsen av forrige uke...I tillegg til at absolutt all energi forsvant. Er 11+2 nå. I går var vi på multetur og da bare satt jeg meg ned i lyngen å stortutet for jeg var så sliten Skal til lege nå kl ett for en evt sykemelding.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Kjenner meg igjen der :) Har blitt en del stortuting på grunn av energimangel og hormoner. Selv var jeg aller kvalmest i uke 7 når jeg var på ferie. Var litt bedre forrige uke, og denne uka ser ok ut. Fortsatt hvalm, men litt bedre. Energinivået er fortsatt i dass da. Fikk en energiboost i går og fikk gjørt masse, men det straffet seg. En natt med skikkelig dårlig søvn, sykt vond rygg og uoverkommelig trøtt på jobb i dag :p Bra jeg bare jobber 50% nå :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her går det litt opp og ned. Er sykt kvalm i dag, og blir også veldig slapp og sliten. Hver gang jeg må opp av senga eller go'stolen er jeg redd for å besvime :-( Har i de to forrige svangerskapen blitt innlagt på sykehus av den grunn, så jeg er spent på hvordan det går denne gangen...

Back
Topp