Tar dere noe mot kvalmen, hva hjelper eventuelt? Holder på å bli sprø, finner ikke noe som hjelper 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken saft er det du drikkerDet som hjelper best for meg er å spise ett knekkebrød i timen [emoji23] og litt saft. Men har hørt noen tar kvalmestillende?
Dette skal jeg prøveTester seabands i dag. Så langt ingen effekt...
Ingefærøl hjelper en del, men jeg prøver å unngå det på grunn av sukkeret og at jeg ikke skal legge på meg mer enn nødvendig i svangerskapet.
Tenker å teste det eneste som funka i forrige svangerskap i morgen: isvann (halve mugga er isbiter) med skiver av agurk, sitron og ingefær [emoji6]
Tester seabands i dag. Så langt ingen effekt...
Ingefærøl hjelper en del, men jeg prøver å unngå det på grunn av sukkeret og at jeg ikke skal legge på meg mer enn nødvendig i svangerskapet.
Tenker å teste det eneste som funka i forrige svangerskap i morgen: isvann (halve mugga er isbiter) med skiver av agurk, sitron og ingefær [emoji6]

Kald drikke fungerer her, samt prøve å unngå å bli sulten [emoji28] men det er ikke så lett alltid [emoji849]
Jeg anbefaler Pyrodoxin, dette er faktisk vitamin B6 å var det eneste som hjalp for meg da jeg ventet 2 av mine barn å jeg vet om flere som har hatt god effekt av den.Tar dere noe mot kvalmen, hva hjelper eventuelt? Holder på å bli sprø, finner ikke noe som hjelper![]()
Jeg anbefaler Pyrodoxin, dette er faktisk vitamin B6 å var det eneste som hjalp for meg da jeg ventet 2 av mine barn å jeg vet om flere som har hatt god effekt av den.
Det er ikke på reseptAldri hørt om, så d må sjekkeser det på resept?
Jeg har hatt det sånn de siste dagene, helt håpløst for mat må man jo ha [emoji30]Idag var kvalmen ikke verre enn at jeg kunne leve med det, helt til jeg spiser. Nå klarer jeg ingenting lengre, dødskvalm og bare må ligge uten å bevege meg.
Flere som har det slik at å spise gjør kvalmen verre?
Har kjent det tidligere også, men kan jo ikke slutte spise helt heller....
Ikke sant! Håpløst er ordet. Har gått ned 4 kg siste uken pga at jeg ikke klarer få i meg noe særlig, så kan ikke akkurat spise mindre hellerJeg har hatt det sånn de siste dagene, helt håpløst for mat må man jo ha [emoji30]