Kvalmen...

lenamamma90

Elsker forumet
Er fortsatt til stede på kvelden! Ødlegger armkrok kosen med sambo føler jeg! Jeg må liksom bare gå å legge meg føler jeg! For da kjenner jeg ikke på den jæ... Kvalmen! Klagetråd! Sry

Samme her... men er veldig fornøyd med å gå ifra døgnet rundt- kvalme til kun kveldskvalme. Så satser på å være kvitt alt av kvalme om ikke så lenge ☺ *lovåhåpe*

Samme her! Oftest værst på formiddagen om jeg er på jobb og nesten alltid på kvelden! I blant er den her på morgenen også, men den tar aldri over dagen min som før :)

Eeer så lei av kvalmen! Her er fortsatt kvalmen like ille hele dagen, kan ha kvalmefrie kvelder, men det er det:yuck: ligger og sitter i sofaen omtrent hele dagen..
Kommer meg knapt ut av huset, har vært sånn i 9 uker nå.. Leeeei!!! Og håper det snart snur!
Er 15 uker i morgen..
Dagens klage fra meg:smiley-ashamed008

Ligger kvalm i sengen nå... Så må vell bare holde ut dette jenter! Men ja det er bedre å bare ha den en liten periode av dagen enn heele tida! :)

Skjønner deg godt.
Har kastet opp siden kl. 7.30 i morges, men nå kjennes det ut som kun kvalmen henger igjen. Herregud, jeg er så lei av å spy!

Jeg har plutselig begynt å bli litt mer kvalm igjen, brekker meg flere ganger om dagen. Merkelig.. Sist gikk kvalmen over i uke 16-17, er 15 uker nå.

Back
Topp