Kvalmen.

Venterpånr2

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Lenge leve den... Med storesøster var jeg omtrent ikke dårlig men fyyyy så kvalm jeg er denne gangen. Cola med masse isbiter og en sitron skive <3ImageUploadedByBV Forum1369284388.436693.jpg

whaat!! Vi følger hverandre på instagram..:p kjente igjen stua di!:p Gratulerer og velkommen i klubben når det gjelder kvalmen .:p

kvalmen har slått inn her og... :confused: . 6 uker og 3 dager... BLæh! Å jeg prøver å lese til eksamen.. :confused2 funker dårlig kan du si! :confused013

*bank i bordet* Ingen kvalme enn så lenge, berre UENDELIG trøtt... føles som å gå rundt i søvne...

Jeg er bare kvalm om morgene foreløpig, før jeg spiser... Men da er det ganske kraftig også!!! Så lenge jeg spiser greier jeg å holde den unna :)

Ja, hadde kvalme i mange veke sist gang, så er glad for å *bank i bordet* slippe så lenge som eg kan! Men er nesten like grusomt og være trøtt altså.. har sove fra kl 11-15 på dagtid i dag.. og er forsatt trøtt! Så no er det å pøse innpå litt kaffi og avgårde kåre og hente i bhg og SFO...

Ja, hadde kvalme i mange veke sist gang, så er glad for å *bank i bordet* slippe så lenge som eg kan! Men er nesten like grusomt og være trøtt altså.. har sove fra kl 11-15 på dagtid i dag.. og er forsatt trøtt! Så no er det å pøse innpå litt kaffi og avgårde kåre og hente i bhg og SFO...
Hehe ja er det. Husker jeg sov hele de første 14 ukene når jeg var gravid med nr 1 :-) hihi...

Har vært litt kvalm på kveldene før...men i dag våkna jeg for første gang med skikkelig kvalme! Og på jobben i dag har jeg stått endel ganger over doen og brekt meg:confused: Håååper ikke de som kom inn i båsen ved siden av meg skjønte at det var jeg som brakk meg....redd de kjapt legger to og to sammen!!

Så vakker stue du har:) Kjedelig med denne kvalmen, håper den gir seg fort :)

Back
Topp