Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør du? Hehewhaat!! Vi følger hverandre på instagram..kjente igjen stua di!
Gratulerer og velkommen i klubben når det gjelder kvalmen .
![]()
funker dårlig kan du si! 
Uff....masse lykke til på eksamenkvalmen har slått inn her og.... 6 uker og 3 dager... BLæh! Å jeg prøver å lese til eksamen..
funker dårlig kan du si!
![]()
Tror jeg så hvem du var ogwhaat!! Vi følger hverandre på instagram..kjente igjen stua di!
Gratulerer og velkommen i klubben når det gjelder kvalmen .
![]()
Åååå da er du heldig altså*bank i bordet* Ingen kvalme enn så lenge, berre UENDELIG trøtt... føles som å gå rundt i søvne...
Der er jo litt greit det da. Våkner i panikk om morningene døds dårlig :-(Jeg er bare kvalm om morgene foreløpig, før jeg spiser... Men da er det ganske kraftig også!!! Så lenge jeg spiser greier jeg å holde den unna![]()
Hehe ja er det. Husker jeg sov hele de første 14 ukene når jeg var gravid med nr 1Ja, hadde kvalme i mange veke sist gang, så er glad for å *bank i bordet* slippe så lenge som eg kan! Men er nesten like grusomt og være trøtt altså.. har sove fra kl 11-15 på dagtid i dag.. og er forsatt trøtt! Så no er det å pøse innpå litt kaffi og avgårde kåre og hente i bhg og SFO...
Ja, jeg er egentlig bare glad for å ha symptomerDer er jo litt greit det da. Våkner i panikk om morningene døds dårlig :-(
Hehe sant det :-DJa, jeg er egentlig bare glad for å ha symptomer![]()
Tusen takkSå vakker stue du harKjedelig med denne kvalmen, håper den gir seg fort
![]()