Kvalmen borte?

Lizefnize

Er så glad!!!
Å neiii.... Nå føles det ut som om jeg forlater dere.. :(
I går kveld avtok kvalmen. Har vært uggen i noen dager nå. konstant. Og nå når jeg våkner. Er kvalmen borte. Og jeg tror brystene mine er mindre ømme. Hadde en lignende episode i fjor og da hadde jeg en MA. Vi som har prøvd så lenge! jeg orker ikke dette en gang til! Plages med å bli gravid og plages med å miste....

Noen som kan si noen oppmuntrede ord og fortelle om di har mistet kvalmen og alt har vært bra???
Jeg er så bekymret... Takk!

Har flere venninner som bare vare kvalme noen dager, etter det jeg har lest er alt ifra ingen kvalme og kvalme bare noen dager til ukesvis med konstant kvalme og oppkast helt normalt.

Håper det bare er kvalmen du mister! Skjønner at du blir urolig når du har opplevd å miste før.. Ta deg en tur til legen?

Har flere venninner som bare vare kvalme noen dager, etter det jeg har lest er alt ifra ingen kvalme og kvalme bare noen dager til ukesvis med konstant kvalme og oppkast helt normalt.

Håper det bare er kvalmen du mister! Skjønner at du blir urolig når du har opplevd å miste før.. Ta deg en tur til legen?
Har googlet litt og de sier det er normalt at symptomene kommer å går... Men huff... jeg er så redd.. mistenkelig likt som sist gang. Plutselig ikke kvalm. 2 uker etter på måtte jeg ha medisinsk abort. Jeg krysser fingrene og tar dagen til hjelp... men nå er det snart jul og legekontor stengt. Jeg får bare forberede meg på det verste. :confused:

Akkurat samme med meg, i tillegg til blødning. Var sikker på at nå var dette toget gått.
Men kvalmen kom tikkende tilbake for fult i går, kjempe dårlig igjen. Puppene er ikke like ømme men kjennes ut som at de er på tur tilbake de også.
Spis og slapp av så lenge du slipper kvalme :). Skal krysse fingrene for at det er helt ufarlig :)

Akkurat samme med meg, i tillegg til blødning. Var sikker på at nå var dette toget gått.
Men kvalmen kom tikkende tilbake for fult i går, kjempe dårlig igjen. Puppene er ikke like ømme men kjennes ut som at de er på tur tilbake de også.
Spis og slapp av så lenge du slipper kvalme :). Skal krysse fingrene for at det er helt ufarlig :)
Håper kvalmen kommer snart... Dette er ikke nå gøy. Satser på jeg får en tidlig UL på mandag. Pratet med helsestasjon og de regnet med legen kunne klare å få d til hvis jeg sendte han ei melding. Så bra at det var helt ufarlig hos deg :) håper det er d for meg også. men akkurat nå kjenner jeg ingen kvalme... æsj...

jeg er heller ikke kvalm lenger.. Nå er jeg Trøtt, konstant o_O
Krysser fingrene for oss... Godt å høre det er fler... Kanskje d er normalt da... huff... blir bare så sykt bekymret og gråter mine triste tårer. Ligner sånn på forrige gang og i ca samme tidspunkt av svangerskapet...

Back
Topp