Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor finn du tak i?? Hvilket har du? Mø teste ut.Hei,
Har i dag gått til anskaffelse av kvalmearmbånd. Og de virker til å fungere, halleluja! Fortsatt litt uggen og småkvalm innimellom, men mye bedre!
Spm. Er er det noen som har erfaring med disse, bør man sove med de?
Enig, himmelsk!Bruker de jeg også. Helt magisk hvor bra de faktisk funker! Jeg tar de av når jeg legger meg, tenker du bare må prøve deg fram.![]()
Sikkert lurtJeg prøvde å sove med de, men våkna med såpass hovne hender at nå har jeg de heller på nattbordet og tar de på før jeg står opp.
Ikke alltid de funker da, dessverre![]()

Føles nesten sånn, men kan hende det har mer med hvor kvalm jeg er. Det gir mer mening hvertfall, at de sikkert funker bedre når kvalmen ikke er så intensSikkert lurt
Føler du det varierer fra dag til dag?
Fikk erfare dette idag... Skulle i bryllup og fortsatt super kvalm med de på....Føles nesten sånn, men kan hende det har mer med hvor kvalm jeg er. Det gir mer mening hvertfall, at de sikkert funker bedre når kvalmen ikke er så intens![]()
Ånei, så kjedelig! Håper kvalmen vår gir seg etter hvert!Fikk erfare dette idag... Skulle i bryllup og fortsatt super kvalm med de på....
Kom seg heldigvis utover dagen og tok de av for at hele verden ikke skulle se etter en stund.
Krysser fingreneÅnei, så kjedelig! Håper kvalmen vår gir seg etter hvert!