Kvalmearmbånd

LILL MY

Forelsket i forumet
Marsboerne 2023
Hei,
Har i dag gått til anskaffelse av kvalmearmbånd. Og de virker til å fungere, halleluja! Fortsatt litt uggen og småkvalm innimellom, men mye bedre!

Spm. Er er det noen som har erfaring med disse, bør man sove med de?

Bruker de jeg også. Helt magisk hvor bra de faktisk funker! Jeg tar de av når jeg legger meg, tenker du bare må prøve deg fram. ☺️

Hei,
Har i dag gått til anskaffelse av kvalmearmbånd. Og de virker til å fungere, halleluja! Fortsatt litt uggen og småkvalm innimellom, men mye bedre!

Spm. Er er det noen som har erfaring med disse, bør man sove med de?
Hvor finn du tak i?? Hvilket har du? Mø teste ut.

Jeg prøvde å sove med de, men våkna med såpass hovne hender at nå har jeg de heller på nattbordet og tar de på før jeg står opp.
Ikke alltid de funker da, dessverre :banghead:

Jeg prøvde å sove med de, men våkna med såpass hovne hender at nå har jeg de heller på nattbordet og tar de på før jeg står opp.
Ikke alltid de funker da, dessverre :banghead:
Sikkert lurt :D

Føler du det varierer fra dag til dag?

Føles ikke som at de hjelper på meg, er kvalm dagen lang. Kvalmen forsvant en periode (uten å bruke armbånd) men nå (12+3) er den tilbake og armbåndene hjelper ikke føles det ut som. Kan jo hende det hadde vært verre uten, men tar ikke sjansen på å teste det :laughing002

Føles nesten sånn, men kan hende det har mer med hvor kvalm jeg er. Det gir mer mening hvertfall, at de sikkert funker bedre når kvalmen ikke er så intens :)
Fikk erfare dette idag... Skulle i bryllup og fortsatt super kvalm med de på....

Kom seg heldigvis utover dagen og tok de av for at hele verden ikke skulle se etter en stund.

Back
Topp