Husker at sist graviditet så kastet jeg aldri opp, uansett hvor kvalm jeg ble. Var helt umulig, jeg prøvde til og med, men var bare kvalm
Postafen ble redningen for meg.
Postafen ble redningen for meg.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Postafen ble redningen for meg.Uff, ekkelt og ikke få det opp også!!! Bra du fant noe som hjalpHusker at sist graviditet så kastet jeg aldri opp, uansett hvor kvalm jeg ble. Var helt umulig, jeg prøvde til og med, men var bare kvalmPostafen ble redningen for meg.

Uff, det er trasig altså. Ikke noe som er verre enn kvalme av symptomer, synes jeg, man blir jo bare helt satt ut av spillUff, ekkelt og ikke få det opp også!!! Bra du fant noe som hjalp
Her hjalp ingenting desverre![]()

Ja,kvalme er pyton,var innlagt x antall ganger med nummer to og nummer treUff, det er trasig altså. Ikke noe som er verre enn kvalme av symptomer, synes jeg, man blir jo bare helt satt ut av spill![]()
Har forberedt meg på det samme denne gangen 
Når brukte du postafen? Hvor mye? Jeg må ta til meg all råd før det starter for fullt herHusker at sist graviditet så kastet jeg aldri opp, uansett hvor kvalm jeg ble. Var helt umulig, jeg prøvde til og med, men var bare kvalm
Postafen ble redningen for meg.
Uff høres forferdelig ut, håper du slipper denne gangen! Når brukte jævelkvalmen å komme?Ja,kvalme er pyton,var innlagt x antall ganger med nummer to og nummer treHar forberedt meg på det samme denne gangen
Håper du ikke blir så kvalm denne gangen![]()