A-40638217
Flørter med forumet
Noen andre som allerede er kvalm? Og hva hjelper dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Den kvalmen altså, fint og kjenne på symptomer,men etter 3 svangerskap med hyperemesis,er den ikke akkurat etterlengtet her Nei,uff så ekkelt med den kvalmen Men vi får tenke positivt,det er et godt tegn i det minsteBlir bare mer og mer kvalm, men ingen oppkast. Tenker det hadde vært bedre med oppkast, for da hadde det vært over. Drikker melk når jeg er kvalm, men kan ikke gjøre det hele tiden heller, så må finne meg en ny go to.![]()
Må spørre legen om å ha resept på det, jeg tenkte kanskje det finnes flere forskjellige grader på styrke og om det kan påvirke foster, men husker det var ganske uutholdelig sist s må ha hjelpFikk tips om xonvea så jeg har den klar. En annen jeg kjenner fikk samme. Prøvde forskjellig forrige gang men huskr ikke hva som funket. Er ca 13 år siden![]()
Jeg spurte allerede før graviditet for å ha klar. Gruet meg til all spyingen og være elendig hele tiden.Må spørre legen om å ha resept på det, jeg tenkte kanskje det finnes flere forskjellige grader på styrke og om det kan påvirke foster, men husker det var ganske uutholdelig sist s må ha hjelp
Etter planen skal jeg begynne med medisin på kveld og øke på etter hvert hvis ikke tilstrekkelig effekt. Fikk veldig detaljert anvisning på bruk.Må spørre legen om å ha resept på det, jeg tenkte kanskje det finnes flere forskjellige grader på styrke og om det kan påvirke foster, men husker det var ganske uutholdelig sist s må ha hjelp
Bare venter til spyingen begynner. Hadde trodd at den hadde begynt til nå.Etter planen skal jeg begynne med medisin på kveld og øke på etter hvert hvis ikke tilstrekkelig effekt. Fikk veldig detaljert anvisning på bruk.