Jeg har blitt kvalm, skikkelig kvalm. En slik kvalme som holder tak gjennom hele dagen, hvert sekund er jeg kvalm.
Har ikke kastet opp enda, men om dette svangerskapet er likt de to andre, så er det bare et spørsmål om tid.
Det eneste som hjelper litt, er å spise. Så jeg spiser.
Men, jeg kan da ikke spise hver halvtime i mange uker fremmover??
Hva gjør dere andre som er kvalm?
Har dere noen tips som kan hjelpe?
For denne kvalmen er så ødeleggende, jeg fungerer ikke i det hele tatt. På tirsdag skal jeg til lege og be om sykmelding, og det føles som et nederlag, men jeg vet det er nødvendig.....
Har ikke kastet opp enda, men om dette svangerskapet er likt de to andre, så er det bare et spørsmål om tid.
Det eneste som hjelper litt, er å spise. Så jeg spiser.
Men, jeg kan da ikke spise hver halvtime i mange uker fremmover??
Hva gjør dere andre som er kvalm?
Har dere noen tips som kan hjelpe?
For denne kvalmen er så ødeleggende, jeg fungerer ikke i det hele tatt. På tirsdag skal jeg til lege og be om sykmelding, og det føles som et nederlag, men jeg vet det er nødvendig.....
Og så er jeg lærer og vil veldig gjerne holde ut til sommerferien. Det har jo vært så mye for dem nå. Har kjøpt sjøsykearmbånd på apoteket. Det hjelper utrolig nok faktisk litt. Kan jo prøve det? 

Jeg lever på ristet loff med smør og sjokomelk. Middag kommer i retur. Jeg ble sykemeldt for noen dager siden og føler absolutt ikke at det er noe nederlag. Jeg hadde ikke gått på jobb i denne «tilstanden» om jeg ikke var gravid heller. Det er faktisk helt forferdelig! Jeg jobber i klesbutikk og må være i bevegelse hele dagen. Jeg har heldigvis en veldig forståelsesfull lege som jeg kun har hatt telefon kontakt med. Veldig glad jeg har sluppet å dra dit i denne formen

Tenk dere å stå med kvalme over to griller med kjøttos, og i tillegg frityroljeos...