Kvalme

Jeg sliter også med kvalme men det blir verre hver gang jeg setter eller legger meg ned. Gikk en lang tur Istad og da merket jeg ingenting. Andre som har det sånn også?
Jeg har det også sånn! er skikkelig andpusten plutselig og, men vi gikk litt feil i skogen i helga og det gikk mye bedre enn jeg trodde så jeg tror frisk luft er tingen!
 
Godt du har fått hjelp! Hjelpe Afipranen du får intravenøst da?

Her hjelper heldigvis afipranen når jeg bruker de tre ganger om dagen. Viktig å spørre om hjelp tidlig ja! Jeg er enda kvalm men får spise med bare tabelett medisinering og spyr bare en gang om dagen :D

For meg hjelper det veldig å få væske intravenøst (jeg får 2liter om dagen + drikkeliste som jeg har fått igang bra nå). Jeg har fått phenergan intravenøst og synes ikke det har noe særlig forskjell, men blir nok å fortsette med den.. også får jeg heller trappe opp til afipran dersom det blir verre!

Får trolig reise hjem i morgen også skal jeg tilbake hit for væskebehandling 1 gang i uken så lenge kvalmen varer :happy:

Jeg har faktisk aldri vært så dårlig i hele mitt liv som det jeg var for noen dager siden. Veeldig glad for at legen sendte meg til sykehuset så jeg kunne komme meg til hektene:)
 
Back
Topp