Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og afipran..
Er sykt allergisk mot det[emoji23] ble hentet i ambulanse pga kramper og skjelvinger i alle musklene i kroppen etter å ha tatt den første sist jeg gikk gravid.
Fryktelig skummelt[emoji46]
Oj så skummelt!! [emoji21] jeg måtte gå på det nesten hele forrige svangerskap - og går sånn nogenlunde greit nå :/ men ja, det kan gi nevrologiske forstyrrelser så en skal være forsiktig
Fikk noe annet så jeg gikk på resten av svangerskapet etter den episoden. Var veldig veldig ekkelt[emoji46] men heldigvis ikke farlig i følge legene..
Jeg er så dårlig at jeg vurderer å ta kontakt med legen min i morgen for å høre om kvalmestillende..
MÅ fungere på jobb[emoji45]
Huff ja vet, siste innspurt her og "knasker" pillene når jeg må [emoji21] har du prøvd Zofran? Har hørt det skal være bra.
Sniker fra februar. Vil anbefale akupunktur. Har fått 2 nåler med ca 1.5 uke mellom og har bare kastet opp 4-5 ganger. Og det var når det gikk over 2 uker uten. Har nesten ikke vert kvalm heller. Di andre svangerskapene har eg vert så dårlig at eg har trodd eg skulle dø i doskålen. Har 4 barn fra før.
Ja, vurderer å kontakte legen, men får man kvalmestillende så tidlig? Vet jeg fikk sist, men husker ikke om det var før eller etter 12 uker.