Kvalme...

Bringebærsaft hjelper meg hvertfall! Har kjøpt sånn dyr glassflaske på meny
 
Nøkkelost! Det er ikke direkte kvalmestillende kanskje, men jeg synes det er godt når jeg er kvalm
 
Er sykt allergisk mot det[emoji23] ble hentet i ambulanse pga kramper og skjelvinger i alle musklene i kroppen etter å ha tatt den første sist jeg gikk gravid.
Fryktelig skummelt[emoji46]

Oj så skummelt!! [emoji21] :( jeg måtte gå på det nesten hele forrige svangerskap - og går sånn nogenlunde greit nå :/ men ja, det kan gi nevrologiske forstyrrelser så en skal være forsiktig :eek:
 
Oj så skummelt!! [emoji21] :( jeg måtte gå på det nesten hele forrige svangerskap - og går sånn nogenlunde greit nå :/ men ja, det kan gi nevrologiske forstyrrelser så en skal være forsiktig :eek:

Fikk noe annet så jeg gikk på resten av svangerskapet etter den episoden. Var veldig veldig ekkelt[emoji46] men heldigvis ikke farlig i følge legene..

Jeg er så dårlig at jeg vurderer å ta kontakt med legen min i morgen for å høre om kvalmestillende..

MÅ fungere på jobb[emoji45]
 
Fikk noe annet så jeg gikk på resten av svangerskapet etter den episoden. Var veldig veldig ekkelt[emoji46] men heldigvis ikke farlig i følge legene..

Jeg er så dårlig at jeg vurderer å ta kontakt med legen min i morgen for å høre om kvalmestillende..

MÅ fungere på jobb[emoji45]

Huff ja vet, siste innspurt her og "knasker" pillene når jeg må [emoji21] har du prøvd Zofran? Har hørt det skal være bra.
 
Sniker fra februar. Vil anbefale akupunktur. Har fått 2 nåler med ca 1.5 uke mellom og har bare kastet opp 4-5 ganger. Og det var når det gikk over 2 uker uten. Har nesten ikke vert kvalm heller. Di andre svangerskapene har eg vert så dårlig at eg har trodd eg skulle dø i doskålen. Har 4 barn fra før.
 
Sniker fra februar. Vil anbefale akupunktur. Har fått 2 nåler med ca 1.5 uke mellom og har bare kastet opp 4-5 ganger. Og det var når det gikk over 2 uker uten. Har nesten ikke vert kvalm heller. Di andre svangerskapene har eg vert så dårlig at eg har trodd eg skulle dø i doskålen. Har 4 barn fra før.

Takk for tips :)
 
Sist var jeg helt sykt dårlig..og stresset mye og spiste ikke mye..så.da ble det tydeligvis mye verre..men her går det i vann med isbiter,helt kaldt vann og salte pinner helt til man ikke klarer det mer..ellers føler jeg at kvalmen holdes litt på avstand ved å ikke bli sulten...men det er ikke lett hvis man kaster opp..
 
Kvalmen kom i dag her...5+0 og kvalmen kom akutt på formiddagen i dag. Spydde ikke men brakk meg flere ganger!!
 
Hvis du ikke vil til legen så kan du snakke med en farmasøyt på apoteket:) Postafen kan kjøpes reseptfritt og er ansett som det tryggeste under svangerskapet. Bare å Google relis+postafen så kan du lese det selv. Lykke til! :)
 
Signerer tyrkisk pepper [emoji28] Koker også opp vann og ingefær og kjøler det ned. Frisker det opp med sitron eller lime så smaker det bedre [emoji4] ett veldig godt tips jeg fikk av legen min [emoji1303]
 
Back
Topp