L
Lunea
Guest
Jobber også på apotek og noen av mine kollegaer hadde gledelig tatt den inn om noen kom og sa de ble kvalme av den, da fordi de ville ment at man ikke skal bli kvalm av tabletter som skal hjelpe enn med å få i seg nok vitaminer og mineraler.Jeg jobber på apotek og det er ikke reklamasjonsgrunn. Man kan derimot bli kvalm av for "mye" vitaminer. Dvs. at man tar unødvendig tilskudd når man ikke er lav på vitaminet. Jeg tar selv ikke denne gravidpakken for multivitaminer er unødvendig for de aller fleste med et normalt kosthold. Jeg tar kun vitamin D, folat, omega 3 og kalsium(får i meg for lite melk). hadde jeg kastet opp og ikke fått i meg det jeg trengte hadde jeg tatt multivitaminer![]()
Og tydeligvis burde man si ifra til lifeline eller nycoplus at det har hvert gravide innom som opplever å bli kvalme på grunn av tablettene, for vet det er flere som reagerer sånn, og kanskje de kunne gjort endringer som gjorde at man ikke fikk det problemet.
vi har sagt ifra til forskjellige produsenter det våre kunder kommer med, og ser på det som viktig for de også så de kan forbedre produktet sitt.