Kvalme...

FruFrøken

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Himmelbarn
Jaja, da har jeg spydd for første gang dette svangerskapet.... Kvalm og uvell? Jepp! Får vel bare se på det som et positivt tegn, ca 4+1 ;)

Jeg anser meg som heldig siden jeg ikke har blitt kvalm enda :p blir vell det snart jeg også
4+3 nå

Ikke noe kvalme enda her heller heldigvis, men hatt det med de to første så slipper vel ikke unna denne gangen heller ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har jeg vært kvalm/uggen i to dager. Skikkelig ille idag da vi reiste. Satt og knaska lakrispastiller. Hjalp litt det...

Jeg er litt kvalm, vært det i 2-3 dager. Ikke veldig ille, men slår til hvis jeg stresser mye eller ikke spiser.
Nå burde jeg faktisk spise litt, så takk for kvalme-påminnelsen;)

Jeg har gått og vært småkvalm i 2 uker snart :( ikke kastet opp enda da!

Mamma for første gang i des/jan <3

Jeg er utrolig kvalm og har vært det de 3 siste dagene. Luktesansen har blitt utrolig sterk, blir kvalm av parfymer og røyklukt blandt annet :O Synes det var fryktelig tidlig, husker ikke at jeg ble kvalm så tidlig sist gang.
Er bare 3+5 i dag :O

Tar imot alle tips til å lette på kvalmen ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har vært periodevis uvel i dag, men tror det skyldes kaffe. Har sluppet billig på kvalmefronten de to andre gangene, men kaffe har jeg ikke tålt. Tror det er fordi den gjør meg så sulten. Så da får vi slutte med den litt. Har også brukt å bli kvalm når jeg et trøtt, så særlig med første var jeg avhengig av en dupp før middag. B-vitaminer hjelper mot kvalme, syns jeg. Tror det er fordi de gjør meg mer opplagt :)

Eg va sykt kvalm sist spydde 24/7 mangen ganger i timen.... håpe d ikkje blir så gale denne gang :/ funne ut at det iknje er heilt normalt å spy så mye mn det trodde eg den gang :P

Små kvalm i ca 1 uke nå.. Kommer og går... Ikke vært så ille at jeg måtte rope på elgen :P

Jaja, da har jeg spydd for første gang dette svangerskapet.... Kvalm og uvell? Jepp! Får vel bare se på det som et positivt tegn, ca 4+1 ;)
Jeg har vært kvalm siden før positiv test, men i dag gikk det helt over styr. Spydd x 2 og brekt meg mange ganger.. Spesielt ille var det at vi var i barnebursdag i dag og orket ingenting av kaker og brakk meg ganger flere.. Er 6+1 i dag:)

Termin: 6.januar 2015❤️

Jeg har vært kvalm siden før positiv test, men i dag gikk det helt over styr. Spydd x 2 og brekt meg mange ganger.. Spesielt ille var det at vi var i barnebursdag i dag og orket ingenting av kaker og brakk meg ganger flere.. Er 6+1 i dag:)

Termin: 6.januar 2015❤️
Huff, stakar deg :( kjenner meg igjenn!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er ikke kvalm, men vanvittig trøtt zzzZZzZ!! Vil sove konstant

Termin 13 januar❤️❤️

Jeg har vært uggen av og på noen dager nå, er ca 3+4. Med storebrødrene var jeg kun uggen en uke, rundt uke 7. Håper å slippe billig unna denne gangen også, men bekymrer meg litt ettersom det er anderledes enn de siste gangene alt nå.

Har vært småkvalm i snart 2 uker. MÅ ha mat med en gang jeg våkner. Blir kvalm på kveld når jeg har spist. Hvorfor blir jeg kvalm når jeg har spist kveldsmat? :)

Blir kvalm om jeg spiser litt mye, dessuten lukter alt.....alt lukter mye mer enn før ;)

Jeg er også mye kvalm denne gangen, håper ikke jeg blir skikkelig dårlig ettersom jeg allerede er så kvalm:s
Er vell fordi jeg slapp så billig unna sist gang, da jeg nesten ikke var kvalm i d hele tatt..

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp