kvalme?

føler virkelig med dere som har fått kvalmen! har merket så mye til det enda bank i bordet!
 
Der jah.....skikkelig kvalm siden onsdag, på grensen til ikke å fungere at all....Men ingen henging over toalettet enda. Arrrh!! Våkner om nettene av panikk for å kaste opp. Det var dagens syting fra meg folkens! Takk! ;) :confused:
 
Skjønner ikke hvorfor de kaller det morgenkvalme, burde heller bli kalt svangerskapskvalme. Jeg er aldri kvalm på morgenen, kun på ettermiddag/kveld. Akkurat nå er jeg så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Småen skulle være snill og tilby meg en elias-potetgullbit og jeg brakk meg. Æsj, jeg HATER å være kvalm!
 
Jeg ble bare kvedskvalm med mine to jenter jeg hAr ennå ikke litt kvam
 
Her har den vært en liten stund, men i dag har den vært ganske ille og kommer i bølger......
Merker det mest på kvelden :p
 
I dag har kvalmen vært veldig rolig... Men vært svimmel ut av en annen verden :(
 
Ja har alt begyn å bli kvalm... Kommer og går... Veldig ubehagelig, mn mn sånn er det bare ;)
 
Har starta med å bli små uggen av å til, øker litt dag for dag, håper det ikke blir for ille, da jeg er en pingle når det gjelder spying:( lykke til med kvalmen:S
 
Vært svimmel i fire uker og kvalm i tre. Har trodd det har vært krystallsyken/virus på balansenerven. Blir spennende å se hvor langt på vei jeg faktisk er ;)
 
Ikke kvalm til vanlig, men i går når jeg skulle ha lørdags sjokoladen min, DA ble jeg kvalm :/
 
Back
Topp