kvalme?

En tråd i 'September 2013' startet av Susa87, 1 Jan 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. silha Forelsket i forumet

føler virkelig med dere som har fått kvalmen! har merket så mye til det enda bank i bordet!

2. Supa'Mama September 2013 <3

Der jah.....skikkelig kvalm siden onsdag, på grensen til ikke å fungere at all....Men ingen henging over toalettet enda. Arrrh!! Våkner om nettene av panikk for å kaste opp. Det var dagens syting fra meg folkens! Takk! ;) :confused:

3. Camilla:) Stolt trebarnsmor!

Jeg blir også merkelig nok kvalm om kvelden. Trodde det var mest vanlig med morgenkvalme, men her begynner det rundt midnatt. Blæh.

4. Hilla Gift med forumet Septembergull'17 Sensommerbarna 2019

Skjønner ikke hvorfor de kaller det morgenkvalme, burde heller bli kalt svangerskapskvalme. Jeg er aldri kvalm på morgenen, kun på ettermiddag/kveld. Akkurat nå er jeg så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Småen skulle være snill og tilby meg en elias-potetgullbit og jeg brakk meg. Æsj, jeg HATER å være kvalm!

5. Miriamsmams Glad i forumet

Jeg ble bare kvedskvalm med mine to jenter jeg hAr ennå ikke litt kvam

6. ¤Mamma06og08¤ September 2013 <3

Her har den vært en liten stund, men i dag har den vært ganske ille og kommer i bølger......
    Merker det mest på kvelden :p

7. 1rosa+spire? Glad i forumet

I dag har kvalmen vært veldig rolig... Men vært svimmel ut av en annen verden :(

8. Skillz Gift med forumet

Ja har alt begyn å bli kvalm... Kommer og går... Veldig ubehagelig, mn mn sånn er det bare ;)

9. Carro_suss Glad i forumet

Har starta med å bli små uggen av å til, øker litt dag for dag, håper det ikke blir for ille, da jeg er en pingle når det gjelder spying:( lykke til med kvalmen:S

10. Snokern Elsker forumet

Vært svimmel i fire uker og kvalm i tre. Har trodd det har vært krystallsyken/virus på balansenerven. Blir spennende å se hvor langt på vei jeg faktisk er ;)

11. hemmeligennsålenge September 2013 <3

Ikke kvalm til vanlig, men i går når jeg skulle ha lørdags sjokoladen min, DA ble jeg kvalm :/

Del denne siden