Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Der jah.....skikkelig kvalm siden onsdag, på grensen til ikke å fungere at all....Men ingen henging over toalettet enda. Arrrh!! Våkner om nettene av panikk for å kaste opp. Det var dagens syting fra meg folkens! Takk!
Skjønner ikke hvorfor de kaller det morgenkvalme, burde heller bli kalt svangerskapskvalme. Jeg er aldri kvalm på morgenen, kun på ettermiddag/kveld. Akkurat nå er jeg så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Småen skulle være snill og tilby meg en elias-potetgullbit og jeg brakk meg. Æsj, jeg HATER å være kvalm!
Har starta med å bli små uggen av å til, øker litt dag for dag, håper det ikke blir for ille, da jeg er en pingle når det gjelder spying lykke til med kvalmen:S
Vært svimmel i fire uker og kvalm i tre. Har trodd det har vært krystallsyken/virus på balansenerven. Blir spennende å se hvor langt på vei jeg faktisk er