kvalme?

Finnsikkemer

Forumet er livet
har kvalmen meldt seg hos dere?? og dere med barn fra før.. når kom kavlmen i forrige svangerskap? var ikke kvalm forrige gang... og er det ikke enda.. men er litt redd for at jeg plutselig ligger rett ut. kvalme/spying er det værste jeg veit :p *bank i bordet for at jeg slipper unna*
 
Jeg blir merkelig nok kvalm om kvelden. Men vet ikke om det har med svangerskapet å gjøre, eller om det skyldes dårlig matvaner i jula :)
 
ingen kvalme her heller enda.. (bank i bordet...) var ikke kvalm sist, da var jeg bare ekstremt trøtt, hadde isijas og bekkenløsning... Hehe.. satser på att alle disse plagene holder seg borte denne gangen! :)

<3 prøver på gull nr 2 <3
 
fikk litt panikk istad. spiste risengrynsgrøt midt på dagen idag og da blei jeg litt uggen etterpå :p men har heldigvis gitt seg :)
 
Jeg blir litt kvalm og uvel om det skjer mye, og jeg har det litt tavelt. Forrige svangerskap var jeg konstant kvalm fra uke 8-13, da satt jegbare i en stol hele dagen, og kunne knapt røre meg. Er redd det kan bli sånn nå og, kjenner det mer og mer, og har en travel jobb, med mye bevegelse opp og ned, pluss bleieskift :)
 
Ingen kvalme (enda), kun uggen fra uke 1 faktisk... Sist fikk jeg det akutt fra uke 7. Det var ikke morgenkvalme men kastet opp HELE nettene og kvalm om dagen i ca 2 mnd. Unner ingen dette! Krysser fingrene for at vi alle slipper unna!! :)
 
tja, ble faktisk uggen isted når vi holdt på å rydde ut julen og jeg ikke hadde spist på noen timer.. Men de ble heldivis bare med det :)
 
begynte tidlig med å være kvalm om kvelden med første mann. så det kan godt være det til deg også sandrapusen. morgenkvalmen begynte vel rundt uke 6 tror jeg og sluttet vell å kaste opp rundt uke 14-15?husker ikke helt. har kjent de siste dagene at jeg er kvalm på kvelden. så håper ikke det blir værre. jobber på sykehjem, med mange koselige lukter når man er kvalm. Dette kan bli spennende å holde skjult til uke 12 eller helst mer.
 
Er en del kvalm, spesielt på kvelden. Var ikke noe kvalm sist jeg var gravid.
 
begynte tidlig med å være kvalm om kvelden med første mann. så det kan godt være det til deg også sandrapusen. morgenkvalmen begynte vel rundt uke 6 tror jeg og sluttet vell å kaste opp rundt uke 14-15?husker ikke helt. har kjent de siste dagene at jeg er kvalm på kvelden. så håper ikke det blir værre. jobber på sykehjem, med mange koselige lukter når man er kvalm. Dette kan bli spennende å holde skjult til uke 12 eller helst mer.


Jadda! nå har det starta.... har kasta opp hver dag de siste dagene... :fart005 hvordan går det med dere?
 
Ikke enda men det kommer nok :/ er jo bare 5+2,husker ikke når det kom med de andre men ca uke 6-7 og vara til 12-14..
 
Jepp, her har kvalmen vært siden før positiv test, og testet positiv fire dager før IKM.. Men er ikke verre enn at det går greit om jeg spiser litt, så håper det fortsetter iogmed at jeg går på skole, så er ikke så lett å bli sykemeldt!
 
ikke noe her enda..*fortsetter å banke i bordet* :p
 
Jeg kasta opp hver kveld og natt med Emilie... Så ingen morra kvalme om jeg fikk i meg frokost med en gang :) Men nå går jeg og er små kvalm/halsebrand hele tia!!!
 
Men Emilie testet jeg pos 5 dager føre tr pga kvalmen og oppkast :) Nå er jeg bare litt uvel og halsebrand :p Og jeg drøya med å teste til 5 dager etter ikm :)
 
Kan være jeg angrer på det jeg skriver nå, men gleder meg faktisk til at morgenkvalmen skal komme :eek: For da blir det litt mer virkelig at jeg faktisk er gravid :p Med første man spudde jeg i 9mnd, mens med de to neste var det bare de første mnd ;)
 
Crap.. Sitt på jobb og e smågrønn i trynet no..I tillegg forkjøla :p E itj det for tidlig å mærk kvalme? E bare 6uka på vei i dag :)
 
Tror ikke det er for tidlig nei, vet de som har kasta opp fra de ble befrukta omentrent :))
 
Såpass ja! :-S
 
Back
Topp