Kvalme under eggløsning?

Tenker å gjøre det selv dersom det kan forbedre plagene mine på noe vis ;) hvis ikke er han veldig klar på å sterilisere seg:joyful:
Han skulle egentlig etter vi fikk forrige, men så ble vi usikre og avlyste timen. Mye som kan forandre seg, men det holder her nå altså :joyful:

Ja, det skjønner jeg godt [emoji173]️ Godt dere avlyste forrige da [emoji4]

I går og i dag har jeg hatt positive el tester og har vært kvalm i bølger. Noen som har erfaring med kvalme når man har el? Er det normalt? Blir liksom ikke klok på Google heller [emoji15]

Ja:-) både kvalme og smerter. Har endometriose jeg, men ikke sikkert du har det altså. Jeg blir også kvalm og slapp når jeg skal ha mens.

Ja, egentlig veldig kjipt. Innser nå etter å ha vært gravid en gang hvor redusert min livskvalitet har vært. Nå er jeg blitt mye bedre enn det jeg var før graviditeten.

Åååh så bra [emoji5] Utrolig hvor mye en graviditet kan gjøre [emoji173]️

Så absolutt. Var hos min gynokolog i går for en sjekk og jeg hadde aldri vært så bra der nede som jeg er nå. Graviditet og amming var beste medisin i følge han

Så herlig [emoji173]️ Kroppen vår er jaggu meg ganske fantastisk [emoji4] Håper jeg også får oppleve en graviditet en eller annen gang [emoji5]

Back
Topp