Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor normalt det er vet jeg ikke, men jeg har alltid fått det. Skikkelig kjipt.
Jeg er alltid kvalm under EL [emoji4]
Ja, jeg ogsåDårlig matlyst.. småkvalm og lite lysten på sex.
Men det varer bare en dag eller to.. heldigvis
Eg pleier ikkje og bli kvalm under el men ble det denne gongen, og fekk positiv graviditetstest i dag [emoji2] Satser på at det er eit godt tegn
Jeg er stort sett litt kvalm 14-16 dager etter start av mensen, men har ingen eggløsning, kan hende det er kroppen som prøver å slippe ett egg.![]()
Man reagerer forskjellig på hormoner, jeg blir nok ikke så kvalm under el, men rett før mensen blir jeg ganske kvalm og uggen![]()
Ja, har i alle fall innbilt meg kvalme i dpo-land [emoji38] Har vel vært mest ønsketenkning [emoji23]
Skulle heller ha innbilt meg det, enn å faktisk være det. Får ganske kraftige menssmerter, så var lett å skille mellom de, og murringer. Og når kvalmen kom i tillegg, da var det vel sjeldent tvil om at tr var rett rundt hjørnet
Skulle heller ha innbilt meg det, enn å faktisk være det. Får ganske kraftige menssmerter, så var lett å skille mellom de, og murringer. Og når kvalmen kom i tillegg, da var det vel sjeldent tvil om at tr var rett rundt hjørnet
![]()
Jeg håper jeg slipper mensen helt frem til januar, da det er en liten spire i magen minUff ja det skjønner jeg [emoji173]️ Har bra med menssmerter jeg også. Kanskje jeg ikke har innbilt meg kvalmen før ikm? Hmmm.. håper vi slipper begge deler veldig snart [emoji173]️[emoji257]

Jeg håper jeg slipper mensen helt frem til januar, da det er en liten spire i magen min
Håper det sitter en spire hos deg snart også
Veldig usikker på hva jeg kan gjøre ift kraftige el-smerter og plagsomme menssmerter senere, om det i det hele tatt er noe jeg kan gjøre. Tåler ikke hormoner, så fungerer ikke så bra med p-piller og den slags heller.
Jeg får migrene av hormoner, så her er det kun kobberspiral som kan gå. Med vurderer å gå mer drastisk til verks nå, venter min 4., så det holder med barn for min del nåÅååh.. Sorry, har vært litt fraværende her i det siste! GRATULERER [emoji322][emoji322][emoji173]️ Takk, det håper jeg også [emoji5]
Hos meg hjalp det veldig å bruke minipille (cerazette). Jeg tåler heller ikke p-piller. Spydde som en gris av de [emoji33]

Jeg får migrene av hormoner, så her er det kun kobberspiral som kan gå. Med vurderer å gå mer drastisk til verks nå, venter min 4., så det holder med barn for min del nå
Jeg skal undersøke litt hva alternativene mine er![]()
Tenker å gjøre det selv dersom det kan forbedre plagene mine på noe visJa, da kan det hende at et lurt alternativ er sterilisering hvis det var det du tenkte på? Eventuelt få mannen til å gjøre det?