kvalme og hodepine!!

mimsen

Glad i forumet
Hei.. jeg er ikke sikker på hvor langt jeg er på vei.. to leger har sagt forskjellig.. enten er jeg 8 uker eller 11 uker på vei.. kvalmen gav seg for ca en uke siden.. Kan kvalmen gi seg så tidlig som åtte uker?
Til gjenngjeld har jeg fått masse hodepine[:@] Men er faktisk bedre en kvalmen[;)]
 
 
jeg var kun kvalm til jeg var 6 uker så den kan ha gitt seg ja[:D] enig m at d er bedre å være kvalm enn ha vondt i hodet
 
heisann. jeg er nå 5 uker og 5 dager på vei. er kvalm hele dagen lang, og hode pine så fort jeg bare stresser litt. dvs vasker gulver. er veldig plagsomt.. så vet hvordan du har det! jeg har hørt at det er vanlig at det forsvinner rundt i uke 12 men er også normalt at det av og til gir seg før.. helt forskjellig fra person til person! lykke til videre da:)
 
Jeg var var vel kvalm til uke 19 omtrent, hadde også masse hodepine, men det kom av at jeg ikke drakk nokk vann(væske) generellt.
 
 Eg har så vidt begynt på kvalmen, men god bedring da [:)]
 
hei. e ganske fersk selv. har selv regnet ut at jeg er i uke 7 ca og har vært kvalm i en uke nå. hadde ikke gjort meg noe om d ga seg i uke 8. d e en pine å være på jobb. e heldigvis påske nå se jeg kan slappe av litt.
 
 
Heisann[:)] 
 
jeg er i uke 17, og sliter fortsatt med kvalme. Men helst etter samme klokkeslett hver dag. Rundt ni, ett, fire og åtte om kvelden. Hjelper å spise litt.
Har faktisk funne ut, å spise litt lime hjelper. Noe surt. Hørres kansje rart ut? 
 
 
Stakkars deg, har både hoveverk og kvalme eg og, begynnar å bli lei av det...............
 
Sist svangerskap var eg berre kvalm[:'(]
 
Jeg er litt over 5 uker på vei og har i snart en uke vært kvalm fra morgen til kveld.
Det blir mye værre når jeg er sulten, så jeg stapper innpå ganske ofte.
 
Noe jeg har stusset over er at mat som frister noe helt sinnsykt den ene dagen kan
gi meg brekninger dagen etter. Blir mye rester i kjøleskapet for å si det sånn.. [8D]
 
[:'(] var kvalm og spydde ofte i di 4 første  måneder i jeg da!  Trøtt, svimmel og ofte hodepine. trodde det var angst, men det var det ikke...det var tvillinger!! [:D]  Jeg hadde ikke tatt gu tidlig i svangerskapet, og jordmora sa hun kjente kun en baby.... så der tok vi feil gitt[:D]
 
 
jeg spør her og jeg, kanskje noen fornuftige svar å få.
 
jeg er i sjette uke, er små kvalm hele dagen, slapp og blir sliten av ingenting.
jeg er fortsatt på jobb hver dag, men er helt skutt når jeg kommer hjem , og blir dårligere av det.
ingen på jobben vet at jeg er gravid enda.
men jeg vurderer å få meg sykemeldt til plagene gir seg.
 
har noen av dere blitt sykemeldte så tidlig i svangerskapet?
føler meg så slapp og lat hvis jeg sykemelder meg, men føler jeg snart ikke orker å jobbe fullt mer, så lenge jeg er så kvalm..
 
erfaringer?
 
Back
Topp