Kvalme nå?

Stallkjærringa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Jeg er 11+1 idag. Og har de siste dagene slitt mye med kvalme..
Jeg har ikke vært kvalm hittil, men veldig trøtt og sliten samt mye vondt i magen..

Så må si jeg synes det er rart at jeg sksl få kvalme også, og så sent da?

Noen flere som har det sånn? ☺

Jeg har vært kvalm siden uke 8, men helst småkvalm. Er nå uke 10 og er det fortsatt. Noen får kvalme senere enn andre, men den kvalmen varer ikke lenge heller. Den er mest sannsynlig vekke innen uke 12

Jeg er 11+3 og gikk nettopp ut døra med en pose med spy. De første ukene var jeg mest trøtt, senere har jeg vært mest kvalm, og de siste to ukene har jeg kastet opp en del. HÅPER det gir seg snart!

Med lillemann så var jeg ikke kvalm i det heletatt, før jeg plutselig var RÅKVALM i kun uke 11 :p har hørt om flere som bare var kvalm mellom uke 10-12..

Jaok ☺ da håper jeg at det gir seg igjen snart ☺

Med første begynte kvalmen den dagen jeg var 12 uker :p Er 11+1 i dag og driver fortsatt å kaster opp. Med andre så ga det seg ikke før jeg var i uke 15, håper ikke det gjelder nå å. Hehe

Det varierer nok veldig.. Vet mange som sliter med kvalmen helt til ca uke 16, og meg sist jeg var gravid fikk jeg hyperemesis og det gikk ikke over før snuppa kom ut :P Denne gangen startet det uke 7, samme som sist, og holder på enda. Men faktisk blitt litt bedre, håper veldig at det gir seg snart..

Kaster mer opp nå og er i uke11+2 i dag, så kjenner meg igjen der ja! :(

Jeg er 11+1 idag. Og har de siste dagene slitt mye med kvalme..
Jeg har ikke vært kvalm hittil, men veldig trøtt og sliten samt mye vondt i magen..

Så må si jeg synes det er rart at jeg skal få kvalme også, og så sent da?

Noen flere som har det sånn? ☺

Jeg kjenner meg igjen!Er 12+0 i morra (hurra),men kvalmen kom ikke før for noen få dager siden!Spyr heldigvis ikke,men går å er kvalm og uggen store deler av dagen!håper ikke d varer så lenge!! :0

Back
Topp