Kvalm

Tove

Forelsket i forumet
Er kvalm av og på hele dagen. Kaster sjelden opp, men føler meg rotten. Andre som sliter??

Kvalm stort sett hele tiden, men kaster ikke opp nei....

Sent from my iPad using BV Forum

Samme her... Akkurat som å være konstant fyllesyk :-P ikkje noe kjekt, håper det roer seg snart!

Kvalm hele tiden her også. Spesielt når jeg nettopp har spist :-/ Da må jeg virkelig konsentrere meg for ikke å kaste opp... Har kasta opp en del også jeg da, så er fryktelig slapp og sliten :-(

Sent from my iPhone using BV Forum

Hos meg har det roet seg veldig de siste par dager, endelig! Er 10+4 :) og har lagt på meg nok, for har måttet spise hele tiden, nå skal jeg ta tilbake kontrollen!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har slitt med det samme. Begynner å bli veldig mue bedre nå. 12 uker.. så håper dette er slutten på kvalmrn.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Her og.. Eller føler meg vel egentlig kronisk syk :p Blir kvalm med en gang jeg er antydning til sulten, så må spise heeele tiden, og har i grunn bare lyst til å ligge på sofaen hele dagen! Derav "lille Fidus plageånd" :p :D

~ Lille Fidus plageånd 22.03.15 :D ~

Her og.. Eller føler meg vel egentlig kronisk syk :p Blir kvalm med en gang jeg er antydning til sulten, så må spise heeele tiden, og har i grunn bare lyst til å ligge på sofaen hele dagen! Derav "lille Fidus plageånd" :p :D

~ Lille Fidus plageånd 22.03.15 :D ~

Kjenner igjen det med å ha lyst til å ligge på sofaen !! (ligger der akkurat nå :-) ) Får liggesår snart !!

Holder på å bli gal!! Så kvalm. Konstant. Kaster ikke opp men brekker meg av alt, luktesansen er 10x normalen.

Jepp, føyer meg inn i rekjen. Kvalm, kvalm og atter kvalm. Men prostafen er gull for meg, gjør at jeg kan gå delvis i jobb

Kan også anbefalle postafen, mye mindre kvalm nå etter oppstart med dette og kan fungere mye bedre nå enn tidligere.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Signerer.
KVALM hele tiden. Dersom jeg er pittelitt sulten tar kvalmen nye høyder. Ikke oppkast da, heldigvis.
Trøtt hele døgnet, utrolig sliten og lei. Kort lunte.
Tror sambo er lei av meg allerede ;)

Bedre nå men kan bli plutselig kvalm om jeg ikke har spist på lenge feks . Luft i magen kan også gjøre meg kvalm.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Småkvalm og brekker meg lett... Har ikke kastet opp men har det liksom oppi halsen hele tiden føler jeg;)

Kaster opp hele tiden,denne helga har vært grusom...samma ka eg ete,alt komme opp...12 veker neste veke, håpe det blir bedre da:) har gått ned 2 kg på 1,5 uke...
Tenke på premien eg får itte alt ubehag, sååååå verdt da:)

Kaster opp hele tiden,denne helga har vært grusom...samma ka eg ete,alt komme opp...12 veker neste veke, håpe det blir bedre da:) har gått ned 2 kg på 1,5 uke...
Tenke på premien eg får itte alt ubehag, sååååå verdt da:)
Ja det er verdt det! :D

♡Overgangen feb/mars♡

Back
Topp