KVALM!!

MollaGolla

Blir kjent med forumet
har noen opplevd at kvalmen går over FØR uke 12? er i uke 7 nå, vet jeg må belage meg på en del uker til men...
finnes det solskinnshistorier?

Sent from my iPhone using BV Forum

Mulig, husker ikke helt :P Men ja, man kan bli kvitt kvalmen før :) Kanskje rundt uke 10 :D

Jeg var kun kvalm uke 7 med begge mine, håper jeg slipper like billig unna denne gang!

Hadde en liten uke rundt uke 6/7 med nr to hvor jeg holdt på å dø av kvalme. Med nr 1 varte det lenger, men bare hvis jeg ikke sov på dagen, og hvis jeg drakk kaffe. Håper det kan slippe for deg snart :) b-vitaminer, sea bands, ingefær kan kanskje hjelpe.

så det kan faktisk skje et mirakel altså! jeg har en så rar type kvalme.. jeg er intenst kvalm, men spyr aldri.. brekte meg en gang, men kom ingenting. oppå dette så er jeg helt sinnsykt slapp.. sånn feberslapp. har ikke krefter til annet enn å ligge i fosterstilling i senga eller på sofaen. håper det gir seg snart..

Hoff stakkars deg! Håper det blir bedre. Jeg har ikke kjent så mye kvalme, er i uke 6 no. Men kan godt ta seg opp. Når jeg gikk med dattera mi så var jeg dårlige igjennom hele svangerskapet. Håper dette blir bedre :)

Her går det litt i byer!! Av og til litt småkvalm og intenst kvalm! Men ellers er jeg fin, er 7+3 i dag!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️

takk for oppløftende svar :) bruker sea band.. hjelper litt tror jeg :)

Hehe, jeg fikk hele tiden høre at det skulle bli så mye bedre i uke 12... Da jeg endelig var i uke 12 ble jeg bare skuffet... Var jo liiiiike kvalm. Den gikk ikke over før i uke 21!! Og kom tilbake i uke 31. Så ikke drøm deg bort på annet enn at du faktisk venter barn. Hvis ikke kan svangerskapet ditt bli meget langt og slitsomt. Lykke til!
(Kutt ut den gule esken med gravidpiller og prøv sånn sjøsykearmbånd fra apoteket.)

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

takk for oppløftende svar :) bruker sea band.. hjelper litt tror jeg :)

Hehe, den leste jeg ikke før jeg hadde skrevet forrige innlegg.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Back
Topp