kvalm, så kvalm.

Desemberspire

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
På dagen 6+0 kom kvalmen, og det med et brak. Gurimalla, så forferdelig det er å gå kvalm 24/7. Har heldigvis ikke kastet opp, men kunne nesten ønske jeg hadde gjort det, i håp om at kvalmen da vil forsvinne litt. Med en alt for hektisk hverdag med jobb og bachelorskriving har jeg virkelig ikke tid til å ligge på sofaen i fosterstilling. haha. Tips mot kvalme mottas med takk :D

Og dere, ha en fin søndag da :)
 
Er slikt her også, men her hjelper ingenting lengre enn 10-15 minutt :( Jeg er ikke på jobb da jeg jobber som kokk, og mat gjør meg så kvalm..
 
Kvalmen kom også her ca 5+5. Da er jeg kvalm fra morgen til ca kl. 16 dvs hele arbeidsdagen. Det hjelper jo litt med faris og litt små spising.
 
Kvalm her også :) kommer når jeg er små sulten elr sliten.
 
Spise lite og ofte hjelper meg. Går jeg for lenge uten mat blir jeg enda mer skjelven enn til vanlig og jeg blir megakvalm både før og etter at jeg har spist.
 
Det hjalp meg å spise ofte og lite. I tillegg hjalp det med frisk luft, om så bare for å komme seg ut 5 minutter:)
 
Salt lakris, salte ting skjennerelt, for nåken hjelper sånne sea band du fær kjøpt på apoteket. Eg hadde ekstrem svangerskaps kvalme sist, og etter mange mnd fekk eg tips om å prøve akupunktur og det hjalp heldigvis litt. Men rakk bare 1,5-2mnd før mini kom.. :)
 
Back
Topp