Kvalm igjen?

Valmue

Flørter med forumet
Augustlykke 2015
Flere som har opplevd å bli kvalme igjen nå seinere i graviditeten? Sleit mye med kvalme denne gangen fram til uke 12, men har da ikke vært noe kvalm før inntil rundt en uke siden. Da kom plutselig kvalmen tilbake. Var ikke noe særlig kvalm med storesøster, så vet ikke om det er vanlig?

Det er nok vanlig. Det blir mindre plass ;) jeg har vært kvalm siden uke 4/5 og er nå over 28 uker og den har ikke gitt seg.

Jeg var knapt kvalm i det hele tatt, så plutselig i uke 20-21 så blir jeg ofte små-kvalm... Skjønner det ikke :(

Takk for svar! Er nok fordi det blir trangt ja, klarer ikke spise mye før jeg blir kvalm. Slitsomt når man i tillegg er sulten hele tiden :)

Jeg er kvalm igjen ja... Ikke noe gøy..

Her var det ille fram til uke 16/17 m kvalme, mn har av å på enda med kvalme, spesielt på kveldene og om jeg er slitn eller har spist for mye... så skal ikke være bare bare nei... mn nå er vi endeli i mai så bare 3 mnd til vår måned starter!:))

Er kvalm dersom eg stressar mykje :O viktig å lytte til kroppen og ta deg tid til avslapping.

Back
Topp