"Kvalm" i spiserøret?

Kvalmen min har sittet i alt fra halsen og ned til magen, kjennes litt forskjellig ut, og stort sett annerledes enn annen kvalme. Har dilla på iiiiiskaldt vann, det hjelper mot det meste syns jeg.
 
Kvalmen min har sittet i alt fra halsen og ned til magen, kjennes litt forskjellig ut, og stort sett annerledes enn annen kvalme. Har dilla på iiiiiskaldt vann, det hjelper mot det meste syns jeg.
Ja gjør vel det på meg også, men i dag har den bare sitti i spiserøret!
Prøvde med melk for det pleier jo å hjelpe på halsbrann/sure oppstøt føler jeg, men hjalp ikke! Hehe
 
Ja, det er ubehagelig.:meh: Jeg har alltid mandler eller lovehearts på lur. Det hjelper godt for meg. Er heldigvis over det verste med kvalmen nå.

Å spise mye brødmat, gjør det verre for meg også. Håper jeg klarer å kutte ned på raske karbohydrater fremover :)
 
Ja, det er ubehagelig.:meh: Jeg har alltid mandler eller lovehearts på lur. Det hjelper godt for meg. Er heldigvis over det verste med kvalmen nå.

Å spise mye brødmat, gjør det verre for meg også. Håper jeg klarer å kutte ned på raske karbohydrater fremover :)

Brødmat er skikkelig ille for meg! Akkuratt som det deiger seg og setter seg i halsen. Men så er fine rundstykker nesten det eneste jeg vil ha :p så blir et dilemma. Hehe
 
Brødmat er skikkelig ille for meg! Akkuratt som det deiger seg og setter seg i halsen. Men så er fine rundstykker nesten det eneste jeg vil ha :p så blir et dilemma. Hehe

Ja, hvite rundstykker har vært et must denne gangen :joyful:
 
Prøvde graviscon nå! Å fy! Det vokste i munnen :p Nå skjønner jeg hva hun apotekteknikeren mente, blonde meg trodde det var mer som en tyggis! Haha men, hjelper den så er det verdt det! :D
 
Jeg er litt ømfintelige på det, så ja litt ekkelt :p Hehe men gikk fort over :) Syntes den hjalp litt faktisk! Og da er det absolutt verdt det :D

Prøv galieve, det er akkurat det samme bare at det har peppermynte smak. Mye lettere å få ned, får det både som flytende og tyggetabletter.
 
Back
Topp