"Kvalm" i spiserøret?

Border

Elsker forumet
Assistert-jentene
Julimammaer 2016
Julibarna 2019
Hei!
Er nå 9 uker på vei og er ofte kvalm som er helt "greit", men har ofte en rar følelse i spiserøret. Akkurat som jeg er kvalm i spirerøret! Veldig rart! Eneste som hjelper er is som jeg har merket iallfall.
Har aldri hatt det slik før, veldig spesielt :p
Noen andre som har det sånn? :)
 
Jeg er veldig sur i spiserøret som gjør at jeg blir kvalm. Det er ikke halsbrann. Kjennes ut som at jeg har en sitron sittende fast der. Får det av alt jeg spiser:p det eneste som funker på meg er extra tyggis med eukalyptus smak:D
 
Jeg er veldig sur i spiserøret som gjør at jeg blir kvalm. Det er ikke halsbrann. Kjennes ut som at jeg har en sitron sittende fast der. Får det av alt jeg spiser:p det eneste som funker på meg er extra tyggis med eukalyptus smak:D
Ja kanskje det er det jeg er! Hehe ok! Så tyggis må jeg prøve! :D
 
Hehe nei :p har det ikke like ofte lenger. Men har skjønt at det kommer av sureoppstøtt. Kommer særlig hvis jeg spiser mye brød f.eks. Akkuratt som det ikke går ordentlig ned.
Du hadde vel også type klumpfølelse i halsen hvis jeg ikke husker feil? Det har ikke jeg.
Hm.. Prøve å google sure oppstøt...
 
Du hadde vel også type klumpfølelse i halsen hvis jeg ikke husker feil? Det har ikke jeg.
Hm.. Prøve å google sure oppstøt...

Ja jeg har en klumpfølelse. Eller at det sitter noe der. Men jeg tror det kommer fra syre fra magesekken. Det kan visst gi klump følelse det også :p
 
Ja jeg har en klumpfølelse. Eller at det sitter noe der. Men jeg tror det kommer fra syre fra magesekken. Det kan visst gi klump følelse det også :p
Er noe dritt :/ Hehe men men, går vel over snart :)
 
Er noe dritt :/ Hehe men men, går vel over snart :)
Hos meg begynte det sånn i uke 10. Er 13+3 idag og har det fortsatt like ille. Håper jo at det går over for dere men ser ikke sånn ut hos meg. Må konstant gå med noe frisk:p har jeg ikke det funker det med iskaldt vann men sa er det på'n igjen etter noen minutter:p
 
På en måte er det nesten bra for klarer ikke godteri eller noe søtt heller ikke brus:p
 
Ja, "kvalm i spiserøret" er en veldig god beskrivelse. Er 12 uker i morgen, var mye verre for noen uker siden, men føler det ennå. Har ikke funnet noe som hjelper helt, men føles som kaldt vann, salat og agurk lindrer litt akkurat når jeg drikker eller spiser det i alle fall.
 
Ja, "kvalm i spiserøret" er en veldig god beskrivelse. Er 12 uker i morgen, var mye verre for noen uker siden, men føler det ennå. Har ikke funnet noe som hjelper helt, men føles som kaldt vann, salat og agurk lindrer litt akkurat når jeg drikker eller spiser det i alle fall.
Ok! Godt det er vanlig :)
Takk da prøver jeg med det også!
 
Jeg hadde det! Gikk over i uke 10-ish :) Det hjalp med vann med isbiter og popcorn! haha, sikkert fordi jeg fikk i meg noe salt men ikke "tung" mat. Fikk det ofte hvis jeg spiste fet mat til middag.
 
Back
Topp