Unnskyld litt syteinnlegg, men nå blir jeg snart gal. 
Det to siste dagene, har jeg ligget strekk ut og klarer såvidt å gjøre noe som helst pga kvalmen.
Har to gutter, som er helt i hundre pga jul, og det veldig vondt å ikke klare å delta på alt nå.
Kan ikke huske at jeg har vært så dårlig når jeg var gravid med de, så det er veldig uvant..
Noen tips om hva jeg kan gjøre for å dempe kvalmen? Får ikke i meg mat, foreløpig..
Sånn ellers utenom det, håper dere alle får en fin feiring ikveld - god jul
Det to siste dagene, har jeg ligget strekk ut og klarer såvidt å gjøre noe som helst pga kvalmen.
Har to gutter, som er helt i hundre pga jul, og det veldig vondt å ikke klare å delta på alt nå.
Kan ikke huske at jeg har vært så dårlig når jeg var gravid med de, så det er veldig uvant..
Noen tips om hva jeg kan gjøre for å dempe kvalmen? Får ikke i meg mat, foreløpig..
Sånn ellers utenom det, håper dere alle får en fin feiring ikveld - god jul

. Men det eneste som fungerer "litt" for meg er å spise lite men ofte. Noen dager har dagen faktisk startet med 4-5 potetgullflak . Man må bare prøve seg fram i forhold til hva man klarer å spise. Dagen i dag har bestått av å ligge på sofaen, klarer ikke noe annet . Men heldigvis bruker det å roe seg etterhvert i svangerskapet da